Dajte mi navodila za telebane!

Hudiča, sem jasnovidna! Samo nisem si mislila, da bom tako hitro star zarjavel fosil. Veliko jih je še v moji generaciji, ki moderni tehniki z lahkoto in največjim veseljem sledijo. Z mano je to drugače. Kar se mene tiče, je telefon za telefoniranje kot je fotoaparat za slikanje.

Problem nastane, ko en telefon prevzameš od prejšnjega lastnika. Mi ni niti približno jasno, kaj mu je bilo sploh treba menjati telefon, saj se je dalo še prav fino telefonirati z njim. Baterija je bila še za moje potrebe v odličnem stanju. Držala je po celih 5 dni! Kakorkoli že, v telefonu je vrag pustil vse svoje kontakte. Poslovne in od vseh ljubic 😉 . Žal, meni ne koristijo kaj prida. So odlični za delanje zgage. Če jaz, nevednica, skopiram svoje številke iz mojega SIM-a v telefon, pričakujem tam samo moje kontakte. Se zgodi, da kopiram tudi iz telefona na SIM. Ja, sem dobila tudi njegove kontakte :x. In če jaz, nevednica, nastavim (po njegovih navodilih), da se mi oba pomnilnika usklajujeta, potem pričakujem, da se izbrisani kontakti tudi iz obeh pomnilnikov brišejo. Ali sem kaj pomešala?

Skratka, nov telefon in star zmešan imenik ne gresta skupaj. Da bi zadevo lažje uredila, mi je Moj razložil, rabim bluetooth vmesnik med telefonom in računalnikom. Mi ga je pomagal nabaviti. Inštalacije sem se zelo pogumno lotila sama. Še dobro, da nekaj zdrave kmečke (???) logike še premorem. Na strašno natančnih navodilih je namreč pisalo: “Strojna namestitev: Strojno namestitev lahko izvedete samo ko je programska oprema brezhibno nameščena!” HA? (To preberi z najbolj butastim glasom in izrazom na obrazu, kar ga premoreš.)

In dalje: “Priključitev: 1. Na računalniku poiščite USB priključek.” (A res, a tega?) “Bluetooth adapter previdno vstavite vanj dokler ni popolnoma vstavljen. 2. Kakor hitro je naprava priključena na računalnik, operacijski sistem Windows samodejno zazna novo napravo in začne z namestitvijo gonilnikov. …” Se mi ne da dalje prepisovati.

Si pa mislim, da mi po eni strani tupijo, kako naj previdno ravnam z napravico, da rabim USB priključek in ne črhnejo nobene o CD-ju. Če se ne bi igrala s kartončkom iz embalaže, ga še našla ne bi! Elegantno bi ga zabrisala v smeti in po treh dneh še elegantneje brskala po kanti 🙄 .

Še lepše je bilo nameščati Nokia PC Suite. Kaj za vraga mu lahko dovolim? Je hitro Moj priskočil na pomoč. Še dobro, da ga imam. Sama bi brala vsa navodila in vse nepomembne podrobnosti in bi to trajalo ure in ure. Moj je to uredil v nekaj minutah in še brezplačne inštrukcije o uporabi programa mi je nudil.

Ups, če prav pomislim, bi se morala sama potruditi. Ta pomoč je zame pravzaprav škodljiva. Me preveč razvaja. Kot mama, ki naredi vse namesto svojega otroka. Otrok sploh nima možnosti, da bi se sam naučil. Moj je kriv, da sem vedno hujši zarjavel star fosil!

P.S. Nov telefon sem nabavila zgolj zato, ker čez naslednji 2 leti bo temu pa res že baterija krepko odpovedovala 😀 .

P.P.S. Še dobro, da Moj bloga ne nalaga namesto mene 😀 .

8 Responses to “Dajte mi navodila za telebane!”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Emeta ja pravkar izjavila: “To mi gre na živce, da nimam nikjer možnosti predogleda tiskanja!”

    Pa ji jaz pravim: “A nimaš v meniju Datoteka posebej ukaza Predogled tiskanja?”

    Emeta: “Ja, saj res. Pa je.”

    Ja, res si vedno bolj fosil. 😉 Nič več ti ne bom pomagal, sama se trudi. Da ne boš pozabila.

    Se mi zdi, da si tusi malo pozabila, kako se čisti stopnišče. Kaj če bi danes še to malo vadila. 😉

    Pa še za eno stvar se bojim, da si jo pozabila. 🙂 Greva vadit?

  2. Štefan Says:

    Ne rabiš nobenih navodil, danes je tvoj rojstni dan, želim ti vse najboljše in še dolgo se ti naj rojevajo lepe misli! : 🙂 🙂

  3. alcessa Says:

    Rojstni dan? Ovnica? Kul. Vse najboljše!

  4. alcessa Says:

    Ja no, saj to je kar v redu. Rogoviležev ne streljam 🙂


Oddajte komentar

