Saj likanje je v bistvu čisto sproščujoče

Od ženske ne zahteva pretiranega fizičnega napora, zraven pa lahko poslušaš kakšno izobraževalno oddajo ali poslušaš glasbo. Če imaš v ušesih slušalke, moraš edino na tisto zoprno žičko malo paziti, da je z likalnikom ne scediš. In največje veselje na svetu je, da draga familija hodi naokrog polikana 😉 .

Likat je čisto vredu, kadar sem sama doma. V našem malem gnezdecu sem v nasprotnem primeru napoti prav vsem (ups, obema 😀 ) ali pa so vsi ( 😀 ) napoti meni. Najprej moram preveriti, da Mala Miš ne namerava v svojo sobo ali iz nje. Tudi pod razno ne sme biti nihče lačen. Miza je moja! Gledanje TV-ja odpade, ker se jaz motam pred njim. Samota je torej zakon.

Likat je krasno, če si nočna ptica. Zgornji razlogi in – od kod mi to, če sem čistokrvna korošica? – čisto gorenjsko škrtarjenje.

Likat je lepo, če imaš kaj likat. Za dve ali tri srajčke se mi sploh ne splača, da bi se ubadala z vsemi organizacijskimi problemi. Ko bom kraljica v svoji hiši, me bo v moji delovni sobici vedno čakala deska in dovolj prostora, za odlaganje zlikanega perila. Takrat bom lahko ena po ena likala.

Likat je odlično, če imaš mislo-pisca. Pri meni trenutno stanuje zgolj možganožer, ki mi požre vse koristne ideje, ki se mi podijo po glavi med sicer miselno nezahtevnim opravilom. Raztegni tu, raztegni tam in še kako malenkost za povrh še zaenkrat zmorem. In tisto za povrh bom morala začeti pisati. Naj raje možganožer od lakote crkne!

Likat je cool, dokler je vreme cool. Ko enkrat vreme postane hot, bi pa tisti hot likalnik in sebe raje v hladilnik prestavila, če bi bil dovolj velik. Če bi lahko hodila po mrzli vodi, kot so na zadnji podelitvi Prešernovih nagrad morale baletke, bi bilo tudi vredu. Žal ne živim v bazenu.

Živela pomlad, ker lahko moja dva banditka na kolo naženem, sama pa ob odprtih oknih prakticiram drugo sorto rekreacije 😀 .

9 Responses to “Saj likanje je v bistvu čisto sproščujoče”

  1. alcessa Says:

    Se strinjam – likanje je fajn. Kdaj pa naj sicer moderna prezaposlena ženska posluša kakšno dobro muzko, ki je sicer nihče drugi ne mara? Ali pa kakšno žgečkljivo književno delo, neprimerno širši javnosti? In cunje so res veliko bolj prijetne na koži, če so zlikane. In ja, fajn je skrbeti za familijo.

    Res pa je tudi, da za to rabiš prostor in vsaj malce miru. Pa če si tako spretna kot jaz, rabiš tudi nekoga, ki ti ves čas razlaga, kako se najlažje ne opečeš – ker sem kdaj tudi likala čisto sama, sem zdaj polna bojnih ran 🙂

    Za poletje predlagam cunjice iz tega modernega crash materiala, ki se jih NE SME likati 🙂

  2. Ušatka Says:

    Eh, klinc, men pa ni no. Mi je tisti predlog o cunjcah, ki se jih ne sme likati, ful fajn.

  3. Kitty Says:

    Oh, no, the L-word – brrrr! Po likanju boli križ.

  4. emetadindon Says:

    alcessa, drži. Predvsem tisto z muziko in bojnimi ranami 😀 . Presnete nerode 🙂 . One moderne cunjice mi pa ne dišijo ravno. Poleti moj 1A pralni stroj nastavim na manj obratov, pa se lepše posuši in likanje večinoma odpade 😎

    Ušatka, tudi jaz sem bila včasih tvojega mnenja, pa se mi je zadnjič malo prisuknilo in vidiš zdaj, do kakšnih zaključkov človek pride. Ne vem pa, kaj bo čez pol leta 😀 .

    Kitty, vsedi se, bo bolje. Zato pa imajo deske nastavljive nogice 🙂 .

  5. alcessa Says:

    Ojej. Zatajila sem dejstvo, da moj mož bolje zlika kot jaz. Smrtno resno.

  6. Mala Miš Says:

    Takrat ko likaš gospa poslušaš U2, gledaš National geographic al pa kva drucga!Uuuuuu!
    LP Maaaalaaaaaa Miiiiiiiiiiiiiiššš!
    čaući:)


Leave a Reply

