Vedno bolj umeten McDonald’s

V mojih študentskih časih, ko je McDonald’s prišel v Slovenijo in smo imeli vsi velikanske pomisleke glede hitre hrane, so se njihovi managerji krasno znašli. Prišli so kot gostje, strokovnjaki za franšize predavati znanja željnim študentom.

Predstavili so sistem poslovanja in v okviru tega tudi visoke standarde glede nabave surovin in priprave hrane. Seveda so potešili tudi radovednost študentov. Odgovorili so na vsako še tako provokativno vprašanje. Dali so nam dovolj informacij, da smo bili pripravljeni odkorakati do restavracije in tam pustiti nekaj dragocenih takrat še tolarjev.

In ni nam bilo žal. Pravzaprav sem se smejala znanki, ki je vprašala, če ni tam namesto krompirčka samo neka ocvrta kaša. Krompirček je bil boljši kot na marsikateri stojnici. Ocvrt v svežem olju, nikoli masten ali preveč zapečen. Sendviči so bili obloženi z zelenjavo, meso primerno pečeno in začinjeno. Še solato si dobil! Podrli so vse predsodke. Z razcvetom McDonald’s-a so počasi v Mariboru poniknili kioski, kjer si lahko kupil ocvrt krompirček.

Spričo dobre kakovosti hrane v McDonald’s-u smo se kar navadili, da nam nadomesti kosilo, kadar gremo po daljših nakupih. Radi smo poskusili njihove novosti, a vseeno smo si nekako izbrali vsak svojo priljubljeno hrano.

Meni najljubši so dolgo časa bili “nageci”. Ne vem, zakaj so ravno nageci, če pa so oblečeni v skorjico 😉 . Torej, Chicken McNuggets so bili v originali res iz piščančjega mesa, oblečeni v klasično moka-jajce-drobtine skorjico. Potem se je nekdo spomnil, da so že dolgočasni in jim to skorjico zamenjal z neko industrijsko mokasto-z-dodatki-bog-ve-kakimi. Bljak.  No, saj sem to še preživela, pa so potem še meso zamenjali za cenejšo bog-ve-iz-česa-vse penasto mešanico. Adijo! Gremo iskat novo priljubljeno jed.

Našla sem, khm, Chickenburger. Iz pravega kosa mesa. Do nekej dni nazaj, ko smo zopet pristali tam. Sem v tem sendviču dobila isto prezačinjeno umetno spenjeno in zgoščeno brozgo. Sem pojedla, ker sem bila lačna. Preveč tečna, da bi šla po kaj drugega. Tisti dan jim nisem več hotela dati kakega dodatnega evrčka. Za nagrado, ker postajajo vedno bolj umetni. Me zanima, iz česa je po novem ribji sendvič, si ga ne upam zaželeti. Upam, da je vsaj sirov še natur, drugače smo ga nasrkali. Vsaj jaz sem ga, ker moja dva banditka pa nimata nič proti 😦 .

2 Responses to “Vedno bolj umeten McDonald’s”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Naj te potolažim: čizburger je sendvič z največ dodatki, ker ima že tisti sir v njem toliko e-jev, da sploh ne upaš pomisliti.

    In še te potolažim: bova šla kdaj pa kdaj sama z Malo Mišjo. 🙂 Da tebi ne bo treba. Ko bomo pa skupaj, pa gremo raje kam drugam.

    Jaz pa se za te McDonaldsove e-je ne sekiram kaj preveč. Who wants to live forever? Not me.

    • emetadindon Says:

      Zakaj pa misliš, da sem nehala čizburger jest? A ima vsaj normalen okus.
      Nič, le solate brez prelivov mi ostanejo. In krompirček. Ta je še vedno boljši kot drugod.
      I don’t want to live forever. I want to live good.


Leave a Reply

