Priznam in se ne kesam

Kriva sem menda hudega zločina. Tako pravi tista, ki je vsako jutro čila in frišna. Sem že nekje slišala, da to ni ravno prisebno in odgovorno obnašanje. Žal si v tem momentu še vedno ne morem ali ne znam pomagati. Zadeva mi je všeč.

V zagovor pred modno policijo pa vseeno nekaj povem:

  • to je bledo roza barva, kot kaže slika;
  • nikoli, res nikoli nisem cela v roza;
  • sivi, bež, črni in podobni kostimi so za moj okus večinoma dolgočasni, za povrh pa mojo nestandardno zadnjico težko spravim v večino njih.
Jap, smešno mi je!

Jap, smešno mi je!

Sedaj mi lahko naložite pokoro, a je verjetno ne bom upoštevala in naslednjič, ko se mi bo zahotelo, ponovno nakombinirala kaj podobnega. Brez zlatnine! A zakaj da delam samoprijavo? Večino členov Modnega zakonika močno podpiram in se bom borila za njihovo upoštevanje!

P.S.

Bi lahko prepovedali Čehe v zoknih in sandalih, lepo prosim? Kazen naj jim bo obvezno nošenje skiboots-ov (tistih res ta debelih, ki smo jim včasih rekli marsovci) kadarkoli oblečejo zokne, da se bodo naučili, h kake vrste čevljem grejo nogavice.

6 Responses to “Priznam in se ne kesam”

  1. alcessa Says:

    To ni nič🙂 To ni una roza, ki te ubije izza ovinka🙂 (tudi kriva tega prekrška)

  2. alcessa Says:

    Ja, drugi del mojega prejšnjega stavka (zanimajo barvni tipi/jih že poznaš? – nisem računala s tem, da link ne bo viden) je povezava, uživaj.


Leave a Reply

