Jabolko ne pade daleč od drevesa

Včasih, ko imam srečo, je pri nas doma dovolj mirno za likanje in ostala opravila, ki so povezana z umazanimi oblačili. Še bolj poredko imam srečo malo drugače. Vsi smo doma, a so kljub vsemu izpolnjeni vsi pogoji za likanje. Takrat sta Moj in Mala Miš pridna. Lepo mirno sedita, nobene potrebe ne čutita po premikanju po stanovanju. Nista lačna, nista žejna, še za WC jima ni mar. Jaz lahko medtem nemoteno obešam, pobiram, zlagam in likam perilo. Celotno dnevno sobo in jedilno mizo lahko uporabim. Nič ju ne moti, če je je perilo vsepovsod in se še mora malo hladiti. Tudi potrebe po pogovoru z mano ne čutita v takih trenutkih. Brezskrbno lahko poslušam svojo najljubšo glasbo na mp3. Ure in ure lahko takole preživita ob istem opravilu.

oba pri istem delu

Pogled usmeri na monitor!

Poglejmo si od blizu, kaj ju tako zaposluje:

Biljard

Biljard

Kdo bi si mislil, kakšne vse dobre stranske učinke lahko imajo računalniške igrice.

Na tako prijeten 😉 dan lahko ogromno operem in zlikam. Včasih potem Mala Miš opazi, da ima štirioglate oči in ploščati zadnjico, ki noče več sedeti. Takrat opazi likalno desko, vroč likalnik in mamo v akciji. Zadnjič se je spomnila svoje (zelo stare) ideje, da bo pri sedmih letih pričela likati. Ugotovila je, da je že krepko čez 7 in da je to tisti ta pravi dan za prvi preizkus. Izvedli sva malo višinskih prilagoditev pri likalni deski. Po nekaj minutah je moja miška zlikala prvo majico v svojem življenju. Saj ne vem, katera od naju je bolj sijala 😀 .

Ob celotedenski pomoči pri pranju perila je Moj doživel presenečenje kot že dolgo ne. Umazano perilo je nenavadno globoko padlo v koš.

One Response to “Jabolko ne pade daleč od drevesa”

  1. Moj od Emetedindon Says:

    Ja, prav ustrašil sem se, da sem majico spustil mimo koša. 🙂


Oddajte komentar

