Najprej nežen, potem pa divji kot hudiček

Četrtek je, Moj je pred TV-jem. Na srečo več ne gleda tistega hektičnega karakterja ampak nogomet, a moja koncentracija vseeno bezlja nekje naokoli. A o tem hudičku le lahko napišem. Sem ga našla danes na relaksaciji v savni.

Zbrali smo se na programu vrtinčenja zraka. Nič hudega sluteč sem se namestila na srednjo polico. Je prišel mojster Robi, malo razložil o aromi in vmesnem mazanju z ledom in začel mešati. Polil je peč, prijetno vrtinčil, jaz sem se veselo sproščala in po malem potila. Uživala sem, kot že dolgo ne. Mojster je počasi dvigal temperaturo. Vroč zrak, ki ga je razpihoval po savni, me je nežno božal. Nato je še malo polil in povrtinčil ter razdelil led. Joj, kako zelo se je prilegla hladna masaža po vsem telesu. Najbolj so bili tega veseli tisti deli, ki se radi povesijo 🙂 .

Led je pospešil periferno prekrvavitev. Nato je mojster znova polil. Še enkrat. In na drugi strani enkrat, dvakrat. Šmenta, nisem več štela. Vroč zrak je sedaj težko pritiskal navzdol na oknajpano kožo. Po vsej površini se je naježila. Vročina je pa še kar stala nad nami. Nisem uspela gledati, kaj je mojster tako dolgo čaral. Ko je končno razmešal, so se tokovi vročega zraka mešali s hladnimi in nosili malo olajšanja. Še enkrat je zalil, malo povrtel svojo brisačo nad pečjo, nato pa vsakega ošvrknil z enim hitrim zamahom z brisačo izpod stropa navzdol. Temu se reče Robijeva (hudičeva) sapica.

Mi smo popolnoma zdelani odhajali iz savne, mojster pa je sedel na klopici in se naslajal ob takem razgledu. Kasneje (po dolgem tuširanju pod hladno vodo) sem ga srečala. Morala sem mu povedati, da je najprej prav po gentlemansko nežen, potem pa divji kot hudiček. Se je samo zadovoljno nasmehnil in relek: “Pa tako se to dela!”.

Ne bi se mogla bolj strinjati. 😀

Oddajte komentar

