Sem ženska in sovražim nakupovanje oblačil

Tekanje po trgovinah je popolna izguba časa. Morda si premislim, če bi ga šteli pod psihofizični trening najhujše vrste. Nekdo mi bo moral vse koristi takšnega treninga podrobno razložiti na dolgo in široko, da se ga bom z veseljem udeležila, drugače ne bo nič!

Morda bi bilo nakupovanje oblačil lahko zabavno, če bi lahko  – ne, ne bi bilo. Vzame preveč dragocenega časa. Mislim, ponavadi človek – jaz – kupuje z namenom. Ali rabiš hlače ali rabiš srajčko ali pač nekaj drugega. Potem tavaš od trgovine do trgovine, da najdeš nekaj pametnega, kar ti (mi ali ji, saj vseeno, z obema je podobno) gre na rit, tam ostane tudi po počepu, ob poskusu sedenja ne žuli in v pasu ne štrli 10 cm stran od hrbta, da se vidi tisto pod hrbtom.

Da vse to ugotoviš, moraš najti kabino. Kabine so ponekod prav prefinjeno skrite. Postavijo jih za vogal, ki je najmanj viden iz vseh koncev trgovine, da stranke zagotovo ne bi našle poti do nje. Bognedaj, da bi kaj označili ali zapisali, kje to sicer lepo urejeno mesto je. Potem bi stranke vlačile oblačila iz obešalnikov in jih pomerjale, oblačila bi se mečkala in uboge trgovke bi jih morale zlagati nazaj na police. V druge sorte trgovinah kabino relativno hitro najdeš, zna pa biti, da si boš želel, da je ne bi. Najprej ugotoviš, da je zaveso skoraj nemogoče zapreti. Po tleh je tako nasmeteno, kot da si ljudje tam počistijo blato s čevljev, preden stopijo v trgovino. Morda samo posesali že niso cel teden, kdo ve. Sprijazniš se in iščeš prostor za torbico in oblačila, ki jih želiš pomeriti. Nula. Ena drobcena kljukica, za katero se bojiš, da ne bo zdržala treh majčk. Kam lahko odložim svoja oblačila? In če sem v garderobi z otrokom, ki mora imeti pod nujno modno revijo ravno danes, ko mu ni, a je to edini dan v tednu, ko imava čas? Blagor meni in huda ura za malo manj sloke ali gibčne mamice. To je ura prisilne telovadbe in stanja v temnem kotu.

V nekaterih bolj modernih trgovinah zelo dobro poskrbijo, da k njim ne bi zahajale napačne sorte strank. Že vhod in razbijanje, ki se razlega daleč naokoli, ti povedo, da se tam odvija neki divji rave party. Pazi se, če ti pogled od daleč pove, da se tu morda kaj primernega najde. Tisto primerno stvar bo treba tudi pomeriti. Ves čas izbiranja in modne revije bo v tvojih ušesih pikal tuc tuc tuc trc trc trc tuc tuc tuc trc trc trc… gre prav do možganov. Šmenta, enako, kot pika glasba, pika tudi obleka s svojimi grobimi šivi. Trgovkam pa se sploh ne kažem več. Nekoč sem jim naivnica zaupala. Drugo mnenje vedno potrebuješ, kadar si v dvomih. Še ena mi ni rekla, da to pa res ni moj model. A je to tako težko? Potem bi mi prinesla kos oblačila, ki JE moj model. Sanje, Ninica, sanje… Sem takrat enkrat kupila napačen model in se nikoli več ne vrnila. Skoraj mi je zmanjkalo trgovin.

Odvračajo me kisli ne-pozdravi trgovk. Teh je v enem nakupovalnem dnevu lahko ogromno. To še posebej pride do izraza, kadar nič ne najdeš in obhodiš cel trgovski center. Tistih 10% prijaznih nasmehov toliko bolj zasije. Vsaj nekaj, če že drugega učinka ni. Rajši bi se ves ta čas sprehajala po soncu, čebljala z Malo Mišjo in se imela krasno.

Včasih rabiš obhajilno obleko. Takrat je cela zgodba še hujša. Dokler se ne odločiš za radikalni korak. Vse se da naročiti po katalogu ali internetu. V miru srebaš kavico ali čajček, malo pogooglaš, polistaš med stranmi in – voila, najdeš pravo stvar. Otroka premeriš po navodilih, klikneš in to je to. Samo še čakamo poštarja 🙂 .

Žal se bojim, da se bom morala kljub vsemu vedno bolj redno udeleževati tega psihofizičnega treninga. Naše kataloške hiše so vse slabše, vse dražje in čedalje slabše založene. Sem že domislila sistem nakupovanja za naju z Malo Mišjo. Vzeli bova štrikec, vsaka si bo en konec zvezala okoli zapestja. To bova potrebovali, da se ne izgubiva, ker bova navili vsaka svoj mp3 s primerno glasbo in se ne bova slišali. 1 poteg za štrik: pridi sem. 2 potega: poglej to in pokimaj, če ti je všeč. 3 potegi: poiščiva kabino s sistematičnim kroženjem od tu dalje v desno smer.

Če ima kdo pametno idejo, kako spraviti Mojga v trgovino, naj se prosim javi. Če ne bo uspeha, bo po vsej verjetnosti čez eno leto gol hodil po svetu.

7 Responses to “Sem ženska in sovražim nakupovanje oblačil”

  1. Štefan Says:

    Jaz pa “tvojga” razumem. že za mene majčkenega atleta so kabine preozke, da bi počepnil – in sprobal šive. 🙂

  2. alcessa Says:

    Dobro te razumem, midva oba kupujeva samo še na internetu… Ne vem, kdaj sem/sva bila nazadnje v šopingu.

    Je pa res, da se držim http://www.H&M.de kot pijana plota (freelancerji z domačo pisarno pač ne rabimo kostimov) in če ničesar nimajo zame, skočim k bonprix.de, kjer so naravnost krasni. Rada imam še promod.de, marsikaj pa kupim kar pri amazon.de 😆

    Športna oblačila kupujeva pri globetrotter.de, moj mož pa se oblači pri walbusch.de.

    Načvekavam te izključno zato, ker obstaja možnost, da bi ti kateri od linkov vsaj malce olajšal življenje (nekateri dobavljajo tudi v EU).

  3. mikimiska Says:

    Nakupovanje? Ne razumem ljudi, ki jim je to v hudo veselje 🙂 . Moja mami bi se lahko cele dneve sprehajala med trgovinami, meni se pa ne da. V trgovino grem izključno kadar kaj rabim in potem približek tega tudi vedno najdem 🙂 . Očitno nisem preveč zahtevna 🙂 .
    Druga zgodba so oblačila za male otroke, tukaj pa sedaj uživam 😳

    • emetadindon Says:

      To pa jasno, da moraš! Pajacek mora biti luškan, iz pravega materiala in bo po vsej verjetnosti prav. Oblačila za skoraj najstnico tenke postave in mojo nestandardno postavo so malo bolj problem. Najhujše so hlače.

      Ti zdaj kar z velikim užitkom naredi primerno zalogo 😀 .

  4. Mato Says:

    Luštkani so pajaci in to predvsem zelene barve!!!!!


Leave a Reply

