Kje je gumb za tiskanje?

Moja stara mašinca je že lep čas milo prosila in jokala, naj ji ne nalagamo več hudega dela. Še bolje bi bilo, če ji nič več ne bi bilo potrebno delati. Maščobne zaloge so že zdavnaj pošle in ob prekinitvi električnega toka je kar obmolknila. Niti programov nisem uspela pozapreti. Revica je bila že popolnoma odvisna od stalnega dotoka sveže hrane.

Te dni smo se je usmilili. Prislužila si je zaslužen pokoj. Sedaj bo kot prava upokojenka služila še zgolj 10 ur tedensko in izvajala lažja opravila. Bo kot babica, ki gre po otroke v vrtec, da malo pomaga staršem. Do interneta bo še zmogla priti, zato se bo v prostem času potepala po svetu in se nič sekirala, če na poti premine ali zbeži z novim ljubimcem (kradljivim).

Kakor se stara mašinca veseli, tako sedaj jaz jokam ob novem stroju. Pravzaprav mi je stroj čisto všeč. Lep, nov, črn, bleščeč, tih HP z mehkimi tipkami. Nič se ne pritožuje ob delu, hitro poskoči na vsak klik. Slika je za kušnit! Bolj jokam zaradi vse programske opreme, ki mi še manjka. Vista je nameščena, se počasi spoznavava. Slike tudi že lahko gledam, le sistem, da jih prenesem iz fotoaparata, moram še usvojiti. Čaka me ponovno nalaganje programa za telefon – dveh programov, pravzaprav. Spet bom rabila navodila za telebane. Tokrat toliko bolj, saj Moj uživa nekje v Italiji, tako da bom brez vsake pomoči. Še bolj telebansko se bom počutila ob nameščanju programa za mp3 predvajalnik, da se bo razumel z mojim novim strojem. Kaj če raje Mojga počakam in se spet nič ne naučim 🙂 ? Bo bolj enostavno kot pasulj.

Manj enostavna je Vista. So mi skrili neke gumbe. V Wordu je zastarel uporabnik navajen gumbka za tiskanje, na primer. V Visti ga pa nisem našla. Pregledala vse menije, gumbka nikjer. Saj je v mojih mislih že zvonila bližnica ctrl+P, trma pa je silila dalje. Sem pregledala vse, razen tistega smešno oranžnega Windows krogca 🙂 . Še na desni klik na menijski vrstici sem se spomnila, ugotovila da sedaj je tam celo meni za takšne primere in uspela dodati gumb za hitro tiskanje v vrstico za hitri dostop! Sem pametna, ne? Znam prepisovati nove izraze. Morda si jih tako hitreje udomačim v moje možgane.

Torej, krog ima svoj namen, da veste!

One Response to “Kje je gumb za tiskanje?”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Dobrodošla v svetu Viste in Officea 2007. Ko se ju boš navadila, boš ugotovila, da sta precej boljša od predhodnikov.

    Ampak do takrat pa boš potrebovala še kar nekaj živcev, ker skoraj nič več ni tam, kjer je bilo prej. 🙂


Leave a Reply

