Za vsak zločin primerna kazen

Da se človek kaj nauči, mora včasih biti strogo kaznovan. Najhuje je, ko ponoviš zločin. Le kako dolgo bo moja kazen zalegla tokrat?

Sedaj sem bila 2 leti dokaj pridna in je bilo strašno lepo. Belo, a lepo. Moja koža pač ni tak čokoladni tip kot moje okušalne brbončice. Imela sem dober načrt za privajanje na sonce, a se tokrat moja trma in zaletavost nista držali niti osnov. Nihče se ni ob pogledu na uro in mojo naramnično opravo niti zdrznil. Jaz sem tisto gredo morala prekopati vsaj sedaj, ne glede na vsa druga opravila, ki so mi ukradla rano jutro, drugače nimam pojma, kdaj jo bom.

Ob prihodu domov mi je bilo že popolnoma jasno, da bo nekaj noči zame bolj jasnih kot temnih. Prioriteta bo poležavanje na trebuhu v čim bolj zravnanem položaju. Neprijetno je kakršnokoli pritiskanje na hrbet, majica mora biti najmehkejša, pretegniti se tudi ne smem preveč. Služim lahko za semafor.

je to barva "kuhan rak"?

je to barva "kuhan rak"?

Moj me je tolažil, da bo kasneje bolje. Ha, ne pozna on moje kože. Zvečer je šele prav zažarela. Sem hitro zastirala okna, da ne bi mimoidoči pomislili na kakšno čudno reč ob rdeči svetlobi, ki se je širila od nas 😀 . Upam, da bo tale kazen sedaj zalegla za malo dlje, po možnosti do konca življenja. Na sonce res ne smeš ob 11.00 in tam ostati do 13:30 v majčki brez rokavov in brez zaščitne kreme. Posledice so lahko hude, tako dolgoročno kot kratkoročno. Minila sta že dva dneva, mene hrbet še vedno skeli, srbi in veže. Bljak.

2 Responses to “Za vsak zločin primerna kazen”

  1. Štefan Says:

    Saj ni čudno da si opečena, saj so ledeni možje v kratkih hlačkah okrog skakljali!
    🙂

    To je tako kot pri kakem športu. Zaradi gibanja, včasih tudi veter hladi odkrito kožo in ne opaziš kdaj je treba v senco.


Leave a Reply

