Čar nabiranja zdravilnih zelišč

… ni samo v tem, da imaš doma biološko pridelan zastonj antirecesijski čaj proti prehladom in drugim tegobam. Sprostitev in umiritev je pravi čar nabiranja. Jaz, ki ne znam hoditi počasi, da je Moj vedno pol koraka za mano, in me ljudje sprašujejo, kam se mi mudi, potrebujem ravno to. Mehanizem, ki me prisilno in hkrati prijetno upočasni. Najdi plahtico, če hitiš po travniku!

Kdo najde plahtico?

Kdo najde plahtico?Trik je tudi v dobrem ločevanju barv, res je. A brez umiritve ni nič. Moraš stati pri miru, pogledati naokrog, prestopiti za dva koraka in zopet pregledati teren.Tu se lepše vidiLažje je nabirati, če ni kdo 2 dni prej hodil po istem terenu z istim namenom 🙂 .značilna oblika lista

Tokratno sproščanje je bilo odlično in ne kaj preveč produktivno zaradi dogajanja pred 2 dnevoma 😀 .

One Response to “Čar nabiranja zdravilnih zelišč”


Leave a Reply

