Osvežilno poletno kosilo

Kadar sama jem doma, lahko improviziram in testiram novo hrano. Sveža zaloga bio solate mi je dišala, rabila sem še nekaj za zraven. Želodček je rekel krompir, preblisk je rekel čebula. Krasno! Še dobro, da tu in tam naletim na Jamieja Oliverja. On večkrat peče čebulo v pečici in razlaga, kako je sladka.

Danes je obstajala le ena ovira. Pečenje v pečici na vroč poletni dan v garsonjeri pomeni brezplačno in prisilno savnanje na ta dan. Zato smo pri nas doma včasih zelo iznajdljivi – drugače ne gre. Pečenje skrajšamo in prestavimo na štedilnik. Krompir skuham kar v olupku, saj ima tako bolj bogat okus. Kuhanega olupim, narežem na polovičke ali četrtinke in popečem v teflonki, da zlato porjavi. Pri tem je krasno, da ni nič hudega, če se mi olje malo vlije. Tak krompir popije malo olja, višek lahko enostavno odcedim. Paziti je edino potrebno, da ni temperatura pečenja prenizka.

Danes sem skupaj s krompirjem vrgla v teflonko še na tri kose narezano polovico čebule. Pekla sem pokrito. Mešala sem samo s tresenjem posode, da sem obdržala temperaturo. V trenutku, ko mi je bil krompir na pogled všeč, je lepo dišala tudi čebula. Čebula je dovolj pečena takoj, ko postekleni, lahko je tudi malo zapečena in ji nič ne škodi. S to mešanico bi se lepo ujemala tudi kakšna rezina sira. Soli jaz ne rabim, moja dva banditka si solita na krožniku. Zraven sem si privoščila velikansko skledo solate.

Pri ponovitvi takega kosila bom nekaj krompirja zamenjala s čebulo, saj je bil kar naenkrat pustega okusa, potem, ko je zmanjkalo čebule. Čebula je bila sladka in topljiva, nič pekoča, nič grenka in neverjetno dobro se ujema s solato. Morda bom krompir povsem izpustila 😛 .

P.S. Slike ni, sem prehitro pospravila na varno 🙂 .

Oddajte komentar

