Večer za posladek

Obožujem strelo! Lepa je, mogočna, svetla. Včasih je pisana, česar do sedaj sploh še nisem vedela. 3 ure je grmelo in bliskalo nekje v okolici, padle so 4 kapljice dežja na minuto in prepričana sem že bila, da bo ves napovedan dež odvihral mimo nas in bom morala moje mlade bučke lepo sama zaliti.

Potem so se me le usmilili. Strela se je prišla igrat tudi k nam. Otroka sem dala spat, Mojga tako ni, saj je torek, internet je tudi odsoten (jap, še vedno, pravkar preverjeno) in delo torej odpade. Na nebu se pa dogaja 🙂 . Na srečo veter ni premočno pihal in sem lahko odprla okna in zavzela strateško pozicijo na kolenih na kavču, kot otrok navdušeno naslonjena na rob odprtega strešnega okna.

Največ dogajanja je prihajalo iz Negovske strani in Svete Ane. Mi smo nekje vmes. Bliski so švigali z ene in z druge strani. Včasih so se povezali med seboj in popolnoma razsvetlili naše nebo, včasih pa so se komaj vidni pojavljali ločeni na obzorju. Kar nekajkrat se je nebo samo zasvetilo, kot da so strele previsoko nad gosto plastjo oblakov, da bi videla njihovo sled. Morda pa je to kaj povsem drugega. Vem premalo in v tem trenutku še poguglati ne morem. Morda pa vam kaj javim enkrat po objavi tega posta.

Najraje imam strelo, ki pred mojimi očmi švigne preko neba, vmes vijuga in se na koncu razcepi. Nato poslušam, kdaj po prihrumel njen zapozneli zvok. Ta se včasih lomi, kot da je nekje zadel ob nevidno steno, včasih pa poči in nato odmeva v daljavi. Grom potuje podobno kot svetloba. Prav slišiš lahko, kje je potekala strela. V lomljenju groma slišiš, kako je vijugala in se lomila strela. V poku čuješ, kako je strela švignila v relativno ravni liniji s tako hitrostjo, da jo je oko zaznalo zgolj kot črto, ki se je pojavila in izginila.

Sedaj, ko je nevihte konec, pa so me očarali črički. Čeprav še vedno malo kaplja z neba in se iz daljave še vedno po malem sliši zamolklo grmenje, si oni veselo pojejo in dvorijo, kot da je ura poldne in zunaj sije sonce.

Sedaj je že jutro in internet je nazaj 🙂 .

Oddajte komentar

