Kakšna lahkomiselnost!

Nimam pojma, na kaj sem mislila v tistem trenutku. Zagotovo so bili moji možgani nekje na paši ali pri kakšnem drugem bolj pomembnem opravilu. Vsekakor se niso kaj dosti posvečali trenutni nalogi. Joj, kot da bi lahko to dejanje – pravzaprav NEdejanje – prikrila.

Če dobro pomislim, niti o prikrivanju nisem razmišljala. Hinavska pa nisem. (Upam, da to drži in ni samo v moji domišljiji zraslo 😉 .)

Nikakor mi ni jasno, kako to, da sem to delo opravila tako površno. V naši hiši je red. Ponekod je določen prostor za nered, a s hrano in mizo se ne gre igrati. Tu mora biti čistoča na višku, a ne do sijaja. Sijaj ponavadi ustvarijo kemikalije, ki jih ne želimo jesti. Vse posledice preteklih obrokov torej moraš redno, sproti, s čistilom in do faze popolnoma brez čistil počistiti. Tako popolnoma, da bi novorojenčku pustil mizo lizati. Kako sem lahko jaz, ki vsakega ujamem pri nepopolnosti čiščenja mize, mislila, da sama sebe pa ne bom ujela? Takoj sem se nahrulila, se temu primerno odvlekla v kuhinjo in zbrisala še zadnje ostanke čistila.

Potem sem na mizo naložila reklame, škatlo s tal, stare vrečke, škaf za perilo (tudi s tal), … Saj zdaj si malo zmišljujem, a ni redko, da se zgodi prav to. Potem pred naslednjim obrokom mizo seveda zopet zbrišem, do potankosti, do faze “lizanja”. Smiselno?

3 komentarji to “Kakšna lahkomiselnost!”

  1. Moj od Emete Says:

    Če je smiselno? Ti sprašuješ, če je smiselno? Kaj misliš s tem?

    Ali je smiselno pobrisati čistilo z mize? Seveda je! Kaj pa če pride k nam kakšen novorojenček? 😉 Nisem pa prepričan, da res za vsako malenkost potrebujemo čistilo.

    Če je smiselno tako zelo in tako zelo pogosto brisati mizo? Seveda! Kaj pa ves prah, ki pride skozi odprta okna in se “odloži” na mizo?!?

    (O tem, koliko tega praha mi vdihnemo, pa koliko se nam ga prime na slino v ustih, ki jo seveda pojemo, no, o tem bova pa kdaj drugič.) 🙂

  2. Moj od Emete Says:

    Hm, ne verjamem ravno v čudeže. Bom še malo počakal, preden ti res čestitam. 😉


Oddajte komentar

