Za kaj porabite 2 uri samote v svojem domu?

Sprašujem se, kaj naj storim, da moja dva banditka v prihodnje ne bosta več izzivala usode. Kako jima pade na pamet skakti okoli vročega likalnika? In kako si lahko ena srčkana Mala Miš izmisli polivati sok po mizi v trenutku, ko so tam že trije kupi sveže zlikanih majčk?

Saj sem imela 45 minut sama zase doma ta dan, vendar so moja logična vezja prišla do rezultata, da jih naj izkoristim za delo. Službene obveznosti so čakale še od petka. Šment je, če delaš doma. Malo vikenda pa vseeno mora biti.

Sok je z mize čudežno izginil, Mala Miš tudi. V kopalnico, je bil že čas. Sem imela že kar slabo vest, saj je skoraj 2 dni ne bom videla. Mojmu tudi kar naenkrat ni bilo na TV-ju nič več zanimivega. Sem torej dovolj glasno pihala in renčala ter dovolj očitno kazala zobe?

Ko sem tako jezno mlela svoje misli, sem ugotovila, da že obupno dolgo nisem 1 ure samote doma izkoristila za branje knjige, ogled filma, pečenje – tako pravo, uživaško, ali kaj podobnega. Mislim na tisto ta pravo uživanje doma, ko odvržeš vse skrbi, se ne obremenjuješ, da čaka perilo ali kar pač že .

Sedaj me zanima, za kaj pa ve, drage bralke, najbolj pogosto izkoristite uro ali dve samote doma?

Leave a Reply

