Če boš tiho pojedel, ti odpustim

Nikar ne rogovili naokoli tako pozno zvečer. Najbolj sovražim, če me kdo zbudi, jaz pa sem ravnokar zaspala. Malo te še počakam. Me zanima izza katerega vogala se boš prikazal. Bom čisto tiho in pri miru sedela in čakala.

Kaj pa, če bi te šla iskat? Te bom sploh našla? Saj niti ne vem, kje naj začnem. Bom vseeno. Vstanem. Malo mi je vroče. Odidem naokoli, pregledam bližnjo okolico. Nič. Kaj pa, če si v kakšni posebni sobici… Joj, sem te zagledala, a si se izmuznil. Še enkrat. In še enkrat. Sem te dobila?

Verjetno bom to izvedela šele zjutraj. Samo prav zares me ne zbujaj ponoči. Lepo po tihem se najej in spat. Potem ti odpustim.  A pazi se, če se mi lotiš otroka! Ona čuti posledice bolj kot jaz. Komarjev pik srbi ko hudič!

2 komentarja to “Če boš tiho pojedel, ti odpustim”

  1. Štefan Says:

    Zelo dobro napisano, kaj pa če se kujon sakramenski lepo tiho naje, potem pa se pred vso svojo žlahto pohvali kje je super večerja?


Oddajte komentar

