Lačna!

Na zahtevo Mojga vam razkrijem še eno čudaštvo. Ko sva z Malo Mišjo dolgo skupaj, se lahko zgodita dve stvari. Ali se na bolezen prepirava ali pa družno kaj ušpičiva. Posebna nevarnost obstaja takrat, ko sva lačni.

Tako je v toplica naneslo, da sva lačni prihajali z bazena. Moj je ždel v sobi, za računalnikom. Menda je delal. Naj mu bo, verjamem. Ko sva mu potrkali na vrata, ni slutil, da ga čaka neprekinjeno ponavljanje:

Pojdi z nama na kosilo, bomo siti bomo fit. Bova dobli močne boke, ti pa malo večjo rit. Lačni sva! Pojdi z nama na kosilo, bomo siti bomo fit. Bova dobli močne boke, ti pa malo večjo rit. Gremo zdaj! Pojdi z nama na kosilo, bomo siti bomo fit. Bova dobli močne boke, ti pa malo večjo rit. Lačni sva! Pojdi z nama na kosilo, bomo siti bomo fit. Bova dobli močne boke, ti pa malo večjo rit. Gremo zdaj! Pojdi z nama na kosilo, bomo siti bomo fit. Bova dobli močne boke, ti pa malo večjo rit.

Zelo hitro se je spakiral😀 .

Tu pa lahko poslušate original: Mi2, Pojdi z menoj v toplice

2 Responses to “Lačna!”

  1. Moj od Emete Says:

    Sem bil tudi jaz lačen.🙂

    To, kar sta moji dve peli, je bilo na melodijo “Pojdi z menoj v toplice” od Mi2. Če ne poznate, potem ne boste razumeli.😉

  2. McCrafty Says:

    Hihi..tole znam pa tudi jaz uporabiti z mojima puncama, še posebej, ker mi je pesem ful dobra !…od nekdaj🙂


Leave a Reply

