Dolgujem zadetek – nič več

Blogerji se radi igrajo. Igramo. Se opravičujem. Se tudi sprašujem, kako smo prišli ravno na zadetke. Res je te dni loto aktualen, a jaz sem dolžnica že en teden (ali celo več?). Ni aklih 🙂 . Rada se igram. Aja, sem že rekla ne?

Radovedna losulja želi vedeti, kdaj sem bila v življenju najbolj zadeta. Po moji oceni je to – ni še čas. Ker res moram prej razkriti vse svoje pomembne zadetosti.

  • alkohol, študentski dom, 1993, privatna čaga, Moj in Malibu, jaz in Martini Bianco, luškana privatna čaga za 2 do polnoči, kasneje odprta za povabljene – dobra volja, petje, ringlšpil;
  • mamila: ne se it z mano mamil. A ne čisto tako kot z losuljo. Ne boste umrli od dolgega časa. Nikoli me ne boste dobili, da bi jih poskusila. Vendatr se zna zgoditi, da bom na dolgo in široko razpoloženju primerno razlagala kakšno filozofijo iz Štoparskega vodnika;
  • od hormonov, podobno kot Karmen, le da s četrtinsko dozo;
  • strela – enkrat skoraj, a ne tako blizu, kot moja mama eno drevo stran na pol višine Olševe;
  • prvi nastop na taboru zborov v Šentvidu pri Stični – neverjetna energija, kolegialnost in dobra volja pevcev kljub peklenski vročini;
  • julij 1993, prvi dopust z Mojim, kolesarjenje po Sloveniji. Sva se gledala v rit 2 tedna skupaj in si nisva šla na živce. No, jaz mojemu že malo, sem ga začela zgodaj trenirati. Sem rekla pred odhodom sama pri sebi, da če to preživiva, potem sva za skupaj 😀 ;
  • 2007, s squash žogico v roko (ali je bila noga, rit morda?), polni šus od Mojga – je peklo, fleka pa nisem imela;
  • s kladivom, enkrat v otroštvu, od lastne roke;
  • v glavo, pri odbojki – močan servis je prebil moje roke;
  • s kuhalnico, od mame, zelo zasluženo, ker sva z bratom grdo nagajala in računala s tem, da bova kazni ušla;
  • z lužo, zadeta popolnoma od nog pa vse do vrha glave, ne enkrat, temveč dvakrat;
  • v čelo, z otroško puščico, mali sosed je skoraj počil od smeha in mi vsi ostali tudi;
  • loto, nikoli.

Ampak najbolj zadeta – za to obstaja točno znan datum. 9.8.2009. Tako vsaj pričakujem. Bom o tej zadetosti še poročala.

2 komentarja to “Dolgujem zadetek – nič več”

  1. alcessa Says:

    🙂 Hm. Hm. A bo devetega avgusta spet hormonski zadetek?

    Aja, jaz tudi ne jemljem mamil, sploh. Samo poskusila sem eno ali dve nenevarni zadevi. OK: inhalirala sem. Dolgčas.

    • emetadindon Says:

      Ne bo to hormonski zadetek te vrste, malo drugačen bo. Blizu omedlevice. Prvič v življenju. Končno. 🙂 Do sedaj sem bila za to ali presmrkava ali pa premalo odločna, ker bi bila pot predolga, pa finance in taki izgovori. Zdaj pa te izgovore premaga vsak zdrav razum. Do Zagreba res ni daleč 🙂 .


Oddajte komentar

