Šef jih je razvajal

Tega šefa imajo sodelavke rade. Ni izjema, da jih razvaja. Dobro mu služijo, pridne so, delavne in z uporabo določenih majčkenih zvijač tudi poslušne delavke. Dobro skrbijo tudi za novinke in novince. Sproti jih učijo pravil obnašanja in hierarhije ter ekipnega duha. Sploh, kadar gre za hrano.

Gazda pride, gremo, hitro!

Gazda pride, gremo, hitro!

No, pridi že do ograje.

No, pridi že do ograje.

Kdor prej pride, prej melje.

Kdor prej pride, prej melje.

Ti pa počakaj, požrešneš!

Ti pa počakaj, požrešneš!

Jaz bi tudi! Pa jaz... Ne mene pozabit!

Jaz bi tudi! Pa jaz... Ne mene pozabit!

Čakamo

Čakamo

S polnim gobčkom je tiho.

S polnim gobčkom je tiho.

Je še kaj?

Je še kaj?

Zdaj je Max na vrsti.

Zdaj je Max na vrsti.

Tatica že sega po skledi.

Tatica že sega po skledi.

Zadnji koščki.

Zadnji koščki.

One Response to “Šef jih je razvajal”

  1. Štefan Says:

    Ja, bo kar težko v jesenskem času, ko se bo treba od nekaterih posloviti. Bolje, da jih bo manj pri obilju sena, kot pa preveč. Sedaj so res še v raju.


Leave a Reply

