Sedaj smo vsi odrajžali, doma so le še pajki

Končno smo dočakali dopust. Tokrat zahvaljujoč svojemu super sproti ažuriranemu seznamu nujnih potrebščin nisem imela nobene potovalne mrzlice. Kufre sem zmetala na kup, spalne vreče tudi.
v nizkem štartu

v nizkem štartu

Iz kuhinje sem v mojo mega škatlo preselila vse po spisku.

za kuhinjo

za kuhinjo

nujno potrebne drobnarije

nujno potrebne drobnarije

Oblačila sem stlačila v kovček, nezmečkljive dobrote v ogromen nahrbtnik, Moj je naložil mize, stole, omaro, šotor (da ne pozabim na šotor!) in še kaj po spisku 😀 . Koles ne rabimo dat na seznam, ta so že inštalirana v podzavest, je pa nujen opomnik za čelade, lučke, rokavice in kolesarska oblačila. Vsaj na dopustu smo pridni 🙂 .

Letos sva se spravljala prav po polžje. Odrinila sva komaj ob 15.00. Neverjetno, a morje je počakalo, šotor je tudi stal pravi čas in že preživel prvi dež. Je pa zato kuhinja prišla na vrsto komaj drugi dan, ko sva našla bolj senčno mesto in se preselila.

prvi v vrsti

prvi v vrsti

One Response to “Sedaj smo vsi odrajžali, doma so le še pajki”

  1. Štefan Says:

    Več ko je pajkov, manj bo muh. 🙂


Leave a Reply

