U2 = magnificent (Zagreb, 10.8.2009)

Še danes ne verjamem, da sem končno res bila tam, v Zagrebu, na Maksimiru, na koncertu U2. Kot najstnici mi je to bil le sen. Prepričana sem bila, da me starši ne bi pustili na tak dogodek (zaradi moje varnosti), pa tudi z denarjem je bilo bolj ubogo. Nikoli do sedaj tudi nisem bila dovolj dobro zakopana v informacije, da bi pravi čas izvedela za koncert. Enkrat sem sicer še pravi čas pričela poizvedovati po internetu, če se še kje dobi karte. Imela sem neznansko srečo, da se je našel nekdo. Žal so bile karte za Frankfurt. Predaleč in ob zelo neugodnem času.

Tokrat mi je uspelo. S pomočjo Mojga. Pri nakupu sem namreč bila kot slon med porcelanom. Jaz in internet imava še dosti spoznavanja pred seboj. Želela sem karte za parter ali rdečo cono. Slednja se mi je zdela kar prehud finančni zalogaj. Sedaj po koncertu ni več tako. Bom naslednjič plačala. V Dublinu ali Nici, naj jim bo, Francozom. Za (takrat še tega nisem vedela) prvi razpisan koncert sem dobila le karte z avtobusnim prevozom iz Celja. Bova že menjala ta vavčer za karte in šla z lastnim prevozom, sva si rekla. Nato so objavili še en termin. Se je Moj (priden priden priden) podvizal na internet in priskrbel karte direktno. Na koncu se je izkazalo, da sva prodala te slednje karte in odšla na koncert po prvotnem načrtu.

Organizacija je bila odlična. Hrane in pijače dovolj, prostora (s tem tudi zraka) in kontrole (redarjev) tudi dovolj že ob vstopu in na stadionu samem. Med prisotnimi le dobra volja in veselje. Tudi z mojim sva se dobro organizirala glede pijače in lulanja, da nisva zamudila niti note U2-jev.

Ne znam prav opisati trenutka, ko so prišli na oder. Kot da gledam film, kot da nisem res tam. Stala sem, se pozibavala v ritmu in pela, kolikor so me glasilke držale. Vse pesmi  sem znala na pamet. Še ta nove sem uspela naštudirati. Začarano sem strmela zdaj na oder, zdaj na monitor, kjer se je pač več videlo. Na koncu mi niti ni bilo več toliko važno, kako blizu jih vidim, samo da sem jih slišala v živo. Da čujem na lastna ušesa ta zvok, da doživim vso energijo njihove glasbe, prepredeno z energijo in glasom publike.

Tedaj je prišel trenutek, ko sem se sesula, razjokala na drobne koščke. The Unforgetable Fire. Po mojem vedenju že dolgo te pesmi niso igrali na kakšnem od koncertov. V tej pesmi jaz najdem pravi ogenj ljubezni in hrepenenja – do vsega. Odkar sem jo prvič slišala v sredini osemdesetih do danes. Sedaj še močneje. Trepetam še ob spominu in ob ogledu posnetkov na Youtube-u. Dobili so me. Že zdavnaj.

Ob tem spominu je vse ostalo skoraj nepomembno. Da so me fascinirali 2 uri in pol v zraku viseči tehniki.

Tehniki so se pripeli, posedli v stole in iz vrha vesoljske ladje ustvarjali čudovito predstavo

Tehniki so se pripeli, posedli v stole in iz vrha vesoljske ladje ustvarjali čudovito predstavo

pod vesoljsko ladjo

tja gor so jih dvignili

Monitor pod vesoljsko ladjo.
vesoljska ladja z monitorjem

vesoljska ladja z monitorjem

Edgevo igranje in Adamova svetleča se kitara. Larryjeve leteče paličice. Bonovo poznavanje vsake dežele in jezika. Snežna krogla Zagreba. Z ljubeznijo zložena irska zastava. Laserski jopič.

jopič z lučkami

jopič z lučkami

Bonovo zavzemanje za reševanje svetovnih problemov in širjenje zavedanja. Na odru stoječi poslušalci z maskami Aung San Su Kji.

poslušalci z maskami Aung San Su Kji

poslušalci z maskami Aung San Su Kji

Stand by me. Simona na odru (oglej si jo tu). Luna na nebu.

luna za reflektorji

luna za reflektorji

Še žalost, da niso večkrat uporabili krožne poti okoli odra, je neznatna. Krasni so bili! Magnificent!

Bono

Bono

2 Responses to “U2 = magnificent (Zagreb, 10.8.2009)”

  1. ema pavič Says:

    bila sem tam in točno tako doživela kot ti opisuješ. Sedaj po koncertu(ker vem kako to poteka), bi dala pa res mal več dnarja za RED ZONE.
    sicer pa vse kar so moji možgani skenirali sem shranila v srce.
    Lepo te pozdravljam , Ema


Leave a Reply

