Fantastičen zobozdravnik

Dolga leta so to bile samo sanje. Pred časom sem vseeno našla zame najboljšega zobozdravnika na svetu. Odkar so uvedli naročanje, pridem v čakalnico nekaj minut pred naročeno uro, se mirno vsedem, niti ne izvlečem čtiva in že sem v ordinaciji.

Nazadnje sem prišla na prizorišče 10 minut prezgodaj in si odprla kratko biografijo U2, ki so jo delili v Zagrebu. Hitro v čakalnico prikoraka zobozdravnik in se že od daleč opravičuje, da bo malce za počakat, ker so šli pozno na malico. Vzame kartico in me povpraša, če sem bila na koncertu. Na moje nasmejano kimanje in glasno pritrjevanje odgovori z vprašanjem: Zakaj se pa nisva videla?

😯

Pa to ni nek mladenič, je možakar od svojih 50.

Kasneje je ugotovil, da bom sedaj morda malo bolj sproščeno prihajala k njemu v ordinacijo, ko vem, da smo v istem klubu. K temu bo sicer bolj pripomioglo dejstvo, da mi je povedal skrivno kodo: Če bo bolelo, dvignem levo roko in mi bo dal inekcijo. Inekcija me ponavadi pesjansko boli, a če je preveč, vem za varnostni izhod. Torej upam, da z U2-ji na ušesih ne bom več rabila svojih megalomanskih psihičnih priprav za zobozdravnika. Si bova skupaj pela Beautiful day namesto Stuck in the moment.🙂

3 Responses to “Fantastičen zobozdravnik”

  1. Moj od Emete Says:

    Daj, zrihtaj mi, da grem še jaz tja.😉

  2. Majda Says:

    Sej ponavadi ne pisem takole po blogih komentarjev, ampak, ko sem po netu iskala “zobozdravnik” sem nasla tudi tvoj tekst. Prav simpaticen in pozitivno naravnan! Dotaknil pa se me je tudi zato, ker sem imela ta teden podobno izkusnjo. Sicer ne z U2-ji😉 Tudi jaz sem prisla prekmalu, ceprav ponavadi vedno cakas pri zdravnikih, in tista minuta prekmalu se samo se pristeje vsem minutam, ki sele pridejo. Kakorkoli, v ordinacijo so me peljali se kaksno minutko pred naroceno uro, z nasmehom in prijetnim pogovorom. Tudi nad zobozdravnikom sem bila navdusena in celo vec jih je na kupu, pa vsi izgledajo prijazni, te pridejo pozdravit in opogumit tudi v sosednjo ordinacijo h kolegu.
    Toliko me je vzpodbudil tvoj blog, da svojo izkusnjo dodam tvoji. A mogoce hodiva na isti konec? Jest hodim k zobozdravniku v zobozdravstveni center Babit, ne vem pa ce je isti, ker jih je vec. Verjetno bi bilo treba vprasat kateri je bil na U2-jih poleti🙂

    • Emeta Says:

      Majda, zdravo! Veseli me, da si delila to izkušnjo z mano in mojimi bralci. Te pa moram glede U2-jev razočarati. Moj zobozdravnik dela v Gornji Radgoni v zdravstvenem domu. Morda pa se v centru Babit vseeno splača povprašat. Če so take face, je prav možno, da je tudi kateri od njih bil tam!
      Komentarjev se pa nič ne boj. Kot vidiš, ne grizemo blogerji🙂 . In hvala za pohvalo.


Leave a Reply

