Videla sem, khm, lovko?

Danes po spletu okoliščin med lovci zagledam – lovko? Ne od hobotnice ali kakšne podobne živali. Prav žensko, ki se ukvarja z lovom. Sem brskala po svojem spominu in domišljiji, kako bi naredili drugačno besedo, je nisem našla. In očitno je ni. Preverjeno v SSKJ.

Meni je smešno.

6 Responses to “Videla sem, khm, lovko?”

  1. McCrafty Says:

    No priznam, da sem ob naslovu pomislila na hobotnico 🙂

  2. Štefan Says:

    Tudi jaz na to še nisem pomislil, če sem prav prebral v “pod svobodnim soncem”, je notri izraz lovača, kar pa pomeni spet nekaj povsem drugega.

  3. Štefan Says:

    Jaz sem pravzaprav brskal po podstrešju, kakšna beseda pa bi bila za lovko primernejša. Sem pričel kihati, ker imam alergijo na prah! 🙂

  4. frank Says:

    Štefan….čuvaj, da ti žena ne sreča kakšne “lovače”. Mal heca…….. ja zanimiva tale zadeva okoli jagra ženskega spola.

  5. Štefan Says:

    Kaj pa če je katera krivolovka? 🙂


Leave a Reply

