Nisi vprašala

Moj ima (zame) čudno navado. Ne pove, katera je noseča (ali je rodila), kdo ima nov avto, novo službo, da ima brat skoraj gotovo hišo, da je stric v bolnici… On nič ne pove. In ko ga “peglam”, zakaj nič ne pove, mi nedolžno odvrne: “Nisi vprašala…”

Prav, torej moram za vsako malenkost vprašati. Vprašanje “Ali je kaj novega?” ne zadostuje. Grrr.

Oni dan pa se mi je porodilo eno vprašanje. Se mi je že večkrat. A oni dan sem vprašala. In izvedela. In ugotovila, da moram samo vprašati, čeprav se mi zdi še tako trapasto. Ne bo se smejal, samo odgovoril bo. Kot je tokrat. In izvedela sem vse podrobnosti.

Samo sanjate lahko, dragi moji, da vam bom povedala, kaj je bilo. Ga bo treba vprašat. 😀

2 Responses to “Nisi vprašala”

  1. Moj od Emete Says:

    O, saj pove ti Ciciban,
    le prašaj ga, čebela … 🙂
    (prosto po Otonu Župančiču)

    Naj ti zaupam: polovico od teh stvari, za katere me kregaš, da jih nisem povedal, niti nisem vedel. No, pa vprašala tudi nisi. 🙂 Če bi bi se morda pozanimal… 😉


Oddajte komentar

