Moj rad štrika

Moj rad štrika in znan je po tem, da ima vse pod kontrolo. Vedno. Najbolj znan je po tem, da je veliko štrikal v družbi brata in očeta, ko sta onadva ribe lovila. Tiste iz vode. Menda. Obstaja možnost, da si nisesm vsega natančno zapomnila 😀 .

Ata za vodo, namaka. Brat za vodo, namaka. Moj štrika, nič ne namaka. Ata ulovi ribo, brat gre do brata. Najde ga, zamotanega v laks kot da bi Tom ušel iz risanke. Ena zanka na vsakem prstu leve roke, prestopiti ne upa, ker z nogami drži ključni del laksa, tudi grmovje igra pomembno vlogo, trnek med zobmi in izdavi: “Vse je pod kontrolo”.

Ko so nam priklapljali internet, je zopet štrikal. Tokrat je vse dokumentirano:

začetek štrikanja

začetek štrikanja

ne zgleda ravno zadovoljno

ne zgleda ravno zadovoljno

vse je pod kontrolo

vse je pod kontrolo

Ja, saj vem, puloverčka iz tega ne bo. Je pa tokrat imel mir pred bratom in grmovjem. In internet dela.

Posted in miselna potovanja. Značke: , . 1 Comment »

One Response to “Moj rad štrika”

  1. Moj od Emete Says:

    Vse je bilo in še je pod kontrolo. 🙂


Oddajte komentar

