Najboljša teta na svetu!

Ja, to sem jaz. Tako vsaj trdi moj nastniški nečak. Menda zato, ker sem na tumarije.

Seveda, z veseljem. Hvala za vso pomoč pri norčijah, moj najboljši nečak.

P.S. Pa ne okol’ govor’t 😉

P.P.S. Da ne bodo ostali nečaki užaljeni, naj povem, da obstaja tudi najzapeljiveši nečak, najbolj igrivi nečak in najbolj ljubek nečak. Vsak pač ima druge vrline.

P.P.P.S. Ena nečakinja je najbolj sladka.

P.P.P.P.S. Druga nečakinja je najbolj zgovorna.

2 komentarja to “Najboljša teta na svetu!”

  1. Moj od Emete Says:

    Glede na vse P.S.-e sploh ni čudno, da si najboljša teta na svetu. 🙂


Oddajte komentar

