Cvetlični naval

Očitno nisem bila edino jaz v rožicah. Očitno me je Jackie prehitela. Morda zato, ker sem bila jaz bolj v rožicah in sem pozneje prišla k sebi? 😉 .

moja modra

moja modra

dobra gostiteljica

dobra gostiteljica

rumena podlaga

rumena podlaga

jesenski sonček

jesenski sonček

Posted in narava. Značke: , , . 2 Comments »

2 Responses to “Cvetlični naval”

  1. Štefan Says:

    Šete pa skor vse poznam! 🙂
    Res so lepe, saj jih Bajtlarca rihta! 🙂

  2. Emeta Says:

    Eno imam še vedno doma na mizi, čeprav je že bolj žalostna po enem tednu.


Leave a Reply

