123 prostih dni

Kdo jih ne bi imel, 123 prostih dni? Dela prostih. No, sem jih imela. A niso bili plačani. Ne prosti ne delovni. Vsaj v klasičnem smislu niso bili plačani. Žvenketalo po mojih žepkih ni in ne bo od tega dela in mi ni mar za to.

Moje plačilo so trening, razčlenjena razmišljanja in komentarji. Tu in v živo. Lani na ta dan sem objavila prvi zapis. 242 zapisov v 365 dneh. Ta vikend zato praznujem svoje vztrajanje. Kaj si bom privoščila, bom pa že poročala.

3 Responses to “123 prostih dni”

  1. Štefan Says:

    Hej, hej, vse najboljše, le tako naprej!

  2. Emeta Says:

    Hvala obema!
    P.S. V bistvu sploh nisem imela toliko dopusta – če odštejem 104 dni vikenda, sem pokoristila le 19 dni. Presnet deloholizem 😉 😀


Oddajte komentar

