Take pomoči ne rabim, hvala!

Tako zaradi napredka in še česa sem z novo mašinco nabavila Windows Visto. Sedaj mi ta pametna stvar vsake toliko predlaga, naj kliknem oblaček, da bom rešila težave. To poskuša stroj razložiti meni, skoraj čistemu uporabniku.

Kakšne težave? Meni vse funkcionira. Ali imam virus, pa ne vem? Je kaj v drobovju narobe in bo jutri mašina fuč? Ali kaj? (Na kratko bi lahko rekla tudi WTF? a bi se počutila kot da imam WTF gripo, kot to pravi Sparkica.) Če ne bi imela Mojga (ki se zelo spozna) vsaj kolikor toliko pri roki, bi prestrašeno klicala serviserja, prodajalca in še koga.

No, potem spoznaš, da klikniti tisti oblaček niti ni taka umetnost, je pa večja umetnost pogovorno okno, ki se ti napopa v pomoč. Pove mi, da obstaja rešitev v angleščini, ki je jaz s slovensko verzijo seveda ne bi mešala. Nadalje mi razloži, da pomoči v mojem jeziku ni. Enkrat je to celo novo!

Vau, novo, si mor'š misl't?

Vau, novo, si mor'š misl't?

Hvala, ne rabim. In nova verzija je menda to “pomoč” ukinila in jo oglašujejo kot prednost!? Khm, khm, sem prehlajena, imam WTF gripo!

Oddajte komentar

