Vsaka čast gobarju

Gobe so izmuzljiva bitja. Naj bi bila pri miru, a meni se le zdi, da imajo noge in velike nagajive možgane. Kako naj človek kaj da v košaro užitnega, če se ti stvori takole skrivajo:

Jurčka sem skopraj pohodila. Šele s spodnje strani sem ga zagledala.

Jurčka sem skopraj pohodila. Šele s spodnje strani sem ga zagledala.

Dobro skrita, a verjetno neužitna. Se mora človek namatrat!

Dobro skrita, a verjetno neužitna. Se mora človek namatrat!

Kje je goba?

Kje je goba?

Komaj jajce, v njem pa verjetno strupena mušnica.

Komaj jajce, v njem pa verjetno strupena mušnica.

Starka lisička pod senčnikom.

Starka lisička pod senčnikom.

Samo kup listja?

Samo kup listja?

Pod kupom so štorovke, še mlade in užitne.

Pod listjem so štorovke, še mlade in užitne.

Posted in narava. Značke: , . 4 Comments »

4 Responses to “Vsaka čast gobarju”

  1. Kitty Says:

    In potem se nabiralci čudijo, ko jaz povem, da sem v stanju mirno čez stopit, ne da bi jo videla. Pustimo to, razen dežnikaric komaj kaj poznam in da jih sama ne bi nikoli nabirala, ampak … nabiralniški gen me je preskočil in definitivno ne vidim stvari, ki so za pobiranje! 🙂

    • Emeta Says:

      Ma, ne! Z lahkoto kaj užitnega pohodiš 🙂 . Mi je enkrat ata skoraj enega res lepega jurčka pohodil, ko sem ga testirala, če ga bo on tudi zagledal. 2 cm, veš kaj je to?! Je preživel, na srečo 🙂 .

  2. Štefan Says:

    En verz naše gobarske himne se glasi:

    Počasi po leso”, tak več se dobi,
    najlepšega jurčka boš našel z očmi!

    🙂


Leave a Reply

