Nedelja brez kuhalne inspiracije

Je zunaj res siva jesen? Lani sem tačas uživala v tisočerih barvah slovesa narave, uživala sem v jesenski hrani in toploti. Saj ne, da teh stvari letos ne bi bilo, a v tem deževnem vikendu s padcem temperatur je kar naenkrat zakrknila moja domišljija.

Že kakšen teden se mi zdi, da jemo en in isti pocn. Testenine na miljon načinov (sem si že čisto svoje omake izmišljevala), pohano in ocvrt sir. V bistvu sem sama kriva, ko pa hočem vedno ustreči izbirčnemu okusu Mojga. Sem pozabila, da mi je že zdavnaj zagotovil, da bo jedel vse, če ga le ne bom spraševala. No, vse razen bučk, svinjskih bremz in kruhovih cmokov. Meni se pa revež vedno smili, če mu ponujam riž, šmorn ali polento.

Tako je v nedeljo naneslo, da je moja domišljija crknila. Crknila je tudi domišljija Mojga, le Mala Miš je imela svežo zalogo idej. Ona bi jedla bučke! Bi tudi čufte, a ni bilo nikomur za hodit v trgovino po meso. Zmanjkalo. Prav, bi pa kruhove cmoke! Po teh so se tudi meni že dolgo cedile sline. Za njih je bilo vredno odkorakati v trgovino po jajca. (Ja, tudi zmanjkalo 🙂 , a danes je hladilnik že prepoln vsega.)

Je Mala Miš pobrskala po eni knjigi, po drugi, tretji, četrti, v peti je le našla recept. Jaz sem pobrskala še pri Vale in ocenila, da njene začimbe ne bodo zadovoljile okusa mojega deteta in sem se držala osnove iz Velike šole kuhanja, ki jo premalokrat vzamem v roke.

Tole sva zmešali:

  1. 500 g nakockanega belega kruha
  2. 125 ml mleka
  3. 2 žlici sesekljanega peteršilja (naseckan v zmrzovalniku vedno čaka, a si ne želi biti na tleh, kot se je to zgodilo tokrat)
  4. sol, poper
  5. 2 razžvrkljani jajci
  6. 1 mala čebula (bi lahko bila vesrednje velika), na drobno naseckana, popražena na
  7. 30 g surovega masla

Je pa Vale prav povedala, kako je treba cmoke umesiti. Ata bi tudi 🙂 .

hčerka mesi, ata bi tudi

hčerka mesi, ata bi tudi

Hči je sprešala 15 dokaj enako velikih  na oko odmerjenih cmokov primerno knedlaste oblike. Skuhali sva jih, zabelili ena z grumpi druga z majonezo, atu pa sva ponudili pico od prejšnjega večera. Z domačo župco, solatko in sladoledom je to bilo krasno nedeljsko kosilo.

2 komentarja to “Nedelja brez kuhalne inspiracije”

  1. Emeta Says:

    Po včerajšnjem polnjenju hladilnika smo danes na željo mojega dragega jedli pečen krompir in solato. Predvidevam, da je
    a) Moj bral ta zapis
    b) Se je Moj ustrašil zelenjave v hladilniku
    😀

    • Moj od Emete Says:

      a) ne, zapis sem prebral šele zdaj
      b) nisem se ustrašil zelenjave v hladilniku, ker sploh nisem vedel, da je tam; saj veš, da se trudim shujšati in posledično so obiski hladilnika bolj redki. 🙂

      In da ne bo pomote: pizze so bili res samo ostanki. Če ne bi bilo juhe sploh, ne bi preživel.


Oddajte komentar

