Manjkajo samo še linki

Po tehtnem premisleku sem našla rešitev. Takšnega tedna, niti enega samega dneva, si ne želim več. Da človek ne ve, kaj bi v usta djal… še prej pa v lonec. Propad kuharske domišljije je proprad družine. Je že Adi Smolar pel (poslušaj), kako je mož k sosedi zaradi hrane hodil. To bi pač bila katastrofa. Zato, dragi gospodje, predrage gospe, sem našla rešitev. Dobro domačo kuhinjo.

Pobrskala sem po mojem kompjuterčku. Že pred leti sem si (omejen čas) sestavljala dnevni jedilnik. V eno mapo si shranjujem vse recepte, ki so mi všeč. Nekaterih še nisem preizkusila, šment. Nekaj izvrstnih idej najdem tudi na blogih in forumih (če se spomnim na njih). Sedaj sem vse zložila v eno tabelico.

vse na enem listu

vse na enem listu

Vse možne juhe in zakuhe v en stolpec, v drugega glavne jedi, pripadajoče omake in načine priprave, nato pa še vse možne priloge, solate in sladice vsakega v svoj stolpec. Seveda bom še dopolnjevala s svežimi idejami. Manjkajo le še linki na recepte. No, na sliki je še stara verzija, kjer so v zadnjem stolpcu nekatere kombinacije jedi, a je Moj po premisleku ugotovil, kako lušno je kombinirati jedi iz te tabele in da v resnici manjkajo sladice.

No, pa je. Zdaj bo jedel doma.

Posted in Ekuhna. Značke: , , . 4 komentarji »

4 komentarji to “Manjkajo samo še linki”

  1. McCrafty Says:

    Si me spomnila na naše jedilnike pred časom. Mi2 sva čez vikend sestavila jedilnik za cel teden in je bilo vse lažje, še posebej nakupovanje :). Mislim, da bom to spet uvedla, malo za spremembo :).

    • Emeta Says:

      Hej, kaj pa, če bi objavila vsebino, pa jaz svojo in se še katera najde? Si bomo malo pošpegale in popestrile svoje jedilnike. Sploh je fino imeti en seznam hitro gotovih jedi. Gremo v akcijo?

  2. mom Pika Says:

    “upadam” – bi bilo zelo dobrodošlo, na več koncih take zadeve brat (lahko le seznam glavnih idej za kosila čez teden). Večinoma že omemba pomaga k inspiraciji in izvedbi (itak se vedno sliši “Kaj bi” – “Karkoli, men je vseen”)
    Bi poskusila sodelovat 🙂

    Pika

    • Emeta Says:

      Bom poskusila kaj pametnega začarat na to temo. Nekaj urejenega. Bi bilo dobro, da se nam stvari ne bi ponavljale in je vse na enem mestu, se mi zdi. Kaj pravite, kuharsko ljudstvo?


Oddajte komentar

