Začetek kurilne sezone

Spodvita mačja tačka, njena mehka dlaka in zadovoljno predenje na toplem radiatorju so oznanili začetek kurilne sezone pri moji Taščici.

mehka Mika

mehka Mika

Še lepše, kot se je grela Mika, smo se v sončnem popoldnevu greli veliki otroci s prikolicami in otroki ob rezanju, peki in luščenju kostanja. Pravzaprav kostanja ne bi rabili. Potrebovali smo le en izgovor, da se zberemo na kup. V našem kupu je potem glasno in poskočno, naslednji dan pa znajo tudi smejalne mišice čutiti posledice. Kako bo z vetrom in zračenjem, pa še ne vem. Morda je to dober znak.

3 Responses to “Začetek kurilne sezone”

  1. kameleonka Says:

    O, kako lepa mačka! Bo imela kaj mladičkov sivčkov?

    • Emeta Says:

      Žal, draga moja, tale nikoli. Lahko pa povprašam po sestrico. Samo mi razloži, kako jo spravim do tebe. Sem pred davnimi 10 leti pripeljala mačka iz te družine k meni domov v 30 km oddaljen kraj. Revež je tako jokal, se skrival in nasploh trpel. To mu je bilo najhujše pol ure v življenju. Ni mi jasno, kako spraviš muco brez velikih pretresov do veterinarja…

  2. kameleonka Says:

    Zaenkrat hvala, saj še ne vem kaj bomo, samo sprašujem. Malo smo še zmedeni po tem kar se je zgodilo z Mooi…


Leave a Reply

