Bejž’te rajši, ker po lufu ne bo šlo!

Naša narečja so res hecna! Najhuje pa je, da če si z drugega konca, ti morda sploh ne “potegne”, zakaj te zafrkavajo. Sem pač Korošica v Slovenskih goricah…

Oni dan se mi je zelo mudilo z enega sestanka na drugega in sem rekla: “Letim jaz zdaj. Hvala za vse.” Nakar zaslišim odgovor, ki sem ga zaradi naglice dojela šele na cesti: “Bejž’te rajši, ker po luftu ne bo šlo.”

Seveda ne bo šlo po zraku, Korošci letimo po dveh nogah po tleh, pa je to še vedno bolje, kot da vedno pred nekom bežiš, kot to delajo pri nas in v Prekmurju. Najhujši je bil policaj iz Hotize, ki je pred leti po TV razlagal, kako je lovil enega prebežnika ob meji, in je prebežnik bežal, policaj pa je bežal za njim… Hm, kdo je pa policaja lovil? 😀 Pa že rajši po luftu letam skupaj s pticami 🙂 .

Posted in prigode. Značke: , , , . 3 Comments »

3 Responses to “Bejž’te rajši, ker po lufu ne bo šlo!”

  1. Štefan Says:

    Kaj pa tisti, ki tečejo – kot voda? 🙂


Oddajte komentar

