Dobro natreniran priložnostni kuhar

V naši hiši kuhamo vsi. Največ mama, se ve. Najmanj zaenkrat še otročiček. Na zlati sredini je moj priložnostni kuhar. Kuha, kadar mame ni doma. Njegova špinača je najboljša na svetu. To skuha tudi takrat, ko mama je doma. Pripravi odlično pico. Nekoč je tudi mlečne hlebčke s sezamom pekel.

Včasih si izmisli kakšno novo kombinacijo. Smukne po nasvet na internet. Pameten. In pri tem upošteva moj izostren izbirčen okus. Moje brbončice ne marajo soli. Kljub priložnostnemu kuhanju so te zahtevne sodnice zadovoljne. Res, dobro je natreniran 🙂 . Le tako naprej 😀 .

Posted in Ekuhna. Značke: . 1 Comment »

One Response to “Dobro natreniran priložnostni kuhar”

  1. Moj od Emete Says:

    hvala, hvala. Mi kar špeh raste. Ali je to morda od vseh teh pic, ki jih pojem? Neeeee! 🙂


Oddajte komentar

