Blogerska deformacija

Očitno že predolgo blogam. Danes sem pri sebi odkrila resno blogersko deformacijo.

Sploh ne znam več prav brati. Črke se mi same po svoje sestavljajo v nenapisane besede. Na eni od informativnih spletnih strani sem prebrala: “Blogarsko ministrstvo…”. “Kaj? Kaj?” je vršalo skozi moje misli. Tega pa že ni. Še enkrat. “Blogarsko ministrstvo…” V resnici je pisalo:”Bolgarsko ministrstvo za zdravje je razglasilo epidemijo nove gripe”.

Me je kar strah. Sploh ob spoznanju, da nisem zdržala brez in sem morala ugotovitev nujno objaviti na blogu 😀 .

Posted in prigode. Značke: , . 2 komentarja »

2 komentarja to “Blogerska deformacija”

  1. lunaspi Says:

    Ha, ha, take stvari so se tudi meni že zgodile. Ampak je vseeno fletno blogat. Tudi, če je potem Bolgarija spremenjena v Blogarijo.


Oddajte komentar

