Solata je pošla, kosilo je bilo odlično

Edino, kar smo od današnjega odličnega kosila uspeli poslikati, sem bila jaz. Jaz in ogromna skleda z zadnjimi listki solate in zadnjimi kapljami kisa.

Solate velikanke ni več

Solate velikanke ni več

Kis izginja v požiralnik

Kis izginja v požiralnik

Slikal je Moj. Še dobro, da se je sploh spomnil. Drugače še danes ne bi napisala trika cvrtja, ki sem ga odkrila že pred časom.

S prijateljem se večkrat pogovarjava o hrani. Sladokusca pač. Največ je govora o pripravi hrane. Jaz imam neke svoje kriterije, predvsem zelenjavne, on pa dosti potuje in povrašuje po pripravi mesa. Nekega dne mi je razlagal, kako Slovenci meso mučimo. Pripravljamo ga na prenizki temperaturi in predolgo, potem pa je suho in žilavo. Na to sem se spomnila ob paniranju belega in je preskočila iskra. Sem riskirala in navila fritezo na, ajs, totalka vroče. Zrezke sem ocvrla na brzino. Ko so dobili rjavo barvo, so šli na krožnik. Glej ga zlomka, familija je bila strašno zadovoljna. Danes tudi. Seveda nimam slike, če smo pa požrli v trenutku 😛 . Obakrat. Meso je bilo okusno in sočno.

Ko sta moja banditka že pojedla, sem jaz pospravljala še zadnja peresa solate velikanke. Uradno je torej bila sedmič za kosilo, v resnici pa nisem štela. Morebiti je bila celo osmič – ne, devetič, je bolj pravljično 🙂 .

4 Responses to “Solata je pošla, kosilo je bilo odlično”

  1. lunaspi Says:

    Ja, a pa se ti notri tud’ zapeče. A je bolj surov? Ker ponavadi meni ‘uspe’ prehitro drobtine zapeči, meso je pa še napol surovo. Sploh piščančja bedra, ker so bolj debela.

    • Emeta Says:

      Za tako cvrtje so najboljši zrezki. Tokrat so bili nekoliko debelejši in tisti najdebelejši del je bil malenkost vlaknat. Bedre jaz za pohano raje izkoščim ali pa vsaj zarežem ob vsaki strani do kosti, da se razprejo in pride vročina do mesa še od znotraj. Upam, da ti bo pomagalo.

  2. akvarij Says:

    Hej, tako pa tudi jaz pri nas vedno popijem “kislo”… 🙂


Oddajte komentar

