Ne, maščob pa že nočem kuriti

Na popoldne, ko odpadejo pevske vaje, si moram poiskati primerno opravilo. Recimo, da lahko pregledam e-pošto, ki se mi je nabrala v nenujnih mapah. Obvestila  Facebooka, nekateri blogi in reklame so pravo pbranje. Med njimi sem našla tudi insajderske veganske skrivnosti, na njihovi spletni strani pa tudi Infomertial.

Izraz Infomertial sem povzela kar po avtorju. To so kao informativne reklame. Tip se buni, kako te v marsikateri Infoklami “naserjejo”, prodajajo izdelke za kurjenje maščob z napravami ali pilulo, ki ti lahko prej škodijo kot koristijo, predvsem pa v večini primerov nimajo nobenega pravega učinka. S tem se povsem strinjam. Saj sploh ne vem, zakaj sem poslušala do konca. Naredili so video, za katerega ne veš, kako dolg je (čeprav vmes nekajkrat kao nevsiljivo rečejo čez minuto ali čez 30 sekund), za gledat ni nič, le bereš lahko besedilo, ki ga en tip govori v čudno čudnem tonu.

Na tem vegi blogu je tokrat milijon načinov, da te dobijo na povsem isti video, kjer ti poskusijo prodati sistem, ki pa res deluje! Ja, a res? Takoj kupim 😀 . Kakorkoli že, na nekaj koristnega so me pa vseeno spomnili. Na zelje 😛 . Na vitamine in minerale. Že zdavnaj načrtovano sem danes opravila. Končno nastaja tabela z vsemi, s posledicami pomanjkanja in njihovimi viri. In zelje?

Zelje je ena od tistih vitamniskih bomb, ki nas zalagajo z vitamini in minerali. Menda pa zelje in druge njegove sorodnice kapusnice (cvetača, brokoli, ohrovt in brstični ohrovt) razgrajujejo škodljive xenoestrogene. Tem smo menda vsak dan izpostavljeni (so v zraku, hrani, čistilih, …) in prepričujejo naše telo, da je v obdobju lakote in naj skladišči vse kar more v rezerve. “Popapaj cvetačo, bori se proti kemikalijam in izgubi trebušček,” bi lahko skrajšali.

Saj so že stari ljudje rekli, da zelje čisti kri.

Ko Moj sliši, kaj bi moral jesti, da bi prej pokuril maščobe na svojem trebuščku, se hitro upre. Prav, saj mi jvšeč takšen kot je. (čeprav bi lahko bil še lepši 🙂 )

One Response to “Ne, maščob pa že nočem kuriti”

  1. Moj od Emete Says:

    Cvetača, brokoli, ohrovt in brstični ohrovt pa res niso vredni tistih nekaj kil! Pa verjetno je to potrebno jesti v nekih količinah in verjetno večkrat, da ima učinek. To pa je preveč!

    Naj kar ostane pri dosedanji pogostosti in pri dosedanjih količinah. 🙂


Leave a Reply

