A si ti ziher, da me ne bi dala na blog?

A kdo od bralcev ve, da ti od pretiranega hvaljenja raste špeh (žlauhi, trebušček, zaščitna obloga, air bag in kar je še obilnih izrazov)? Sploh, če te non stop hvali tvoja boljša polovica… kako kuhaš in pomivaš posodo… In potem nastane vprašanje, če je to res še boljša polovica 🙂 .

Danes smo se ob anansovem zajtrku dogovorili za ekstra gurmansko nedeljsko kosilo. Upoštevali smo želje vsakega člana bande posebej in dobro natreniran priložnostni kuhar se je zopet z veseljem javil. Malo me je mikalo, da ga poslikam pri delu, a sem si premislila. Je opazil, da ga opazujem in hitro vprašal, če ga bom dala na blog.

“O ne, pa ne morem vedno, no! Od tega ti ja špeh raste!”

“Ne, ta mi raste od vseh pic, ki jih pojem 🙂 !”

A pred kratkim je javno priznal ravno nasprotno!

Ob kosilu, točno ob 12.00, je bil nad svojim delom z razlogom navdušen. Z Malo Mišjo sva zadovoljno mlackali in s polnimi usti nerazločno hvalili jedačo. Takrat se domisli: “A si ti ziher, da me ne bi dala na blog? Glej, kakšno gurmansko kosilo sem skuhal…” Prav, evo slikico:

gurmanska pica

gurmanska pica

Res je bila gurmanska. Iz polnozrnatega testa, moj kos s koruzo in čebulo, za Malo Miš ekstra doza kečapa in na debelo sira, kot nam je všeč.

Posted in Ekuhna. Značke: , , , . 3 Comments »

3 Responses to “A si ti ziher, da me ne bi dala na blog?”

  1. McCrafty Says:

    … in točno takšna, kot je tudi meni najbolj všeč… s koruzo, čebule se pa tudi ne branim :)..hehe, pa ima kilco špeha od moje hvale več :o)


Leave a Reply

