Valjar ni za v pomivalni stroj!

Ženske vemo, kako in kaj se ravna z valjarjem. To pomembno orodje večinoma znamo dobro vzdrževati. Oni dan po invaziji hroščkov v naši kuhinji (je že tako, da Moj ni vedno tako super in da včasih nisva usklajena in nabaviva vsak zvrhan koš moke, ki ji potem preteče rok, zverinice se pa veselijo) sva pa oba razmišljala o dezinsekciji. Vsega!

Moj del (beri: praznjenje omare, metanje v koš, pucanje na polno in zlaganje nazaj) je bil gotov kar hitro po odkritju. Vmes sem skrbno preverila tudi valjar. Je tak z ležaji, da se sam suče. Mafijski je! Le nekaj ni ok – za temeljito čiščenje ga je potrebno razstaviti, sicer bi se lahko v notranjosti ob kovinski osi male zverinice še naprej prosto sprehajale in se množile. In ležaji, se nama je zdelo, tudi ne bi bili ravno navdušeni nad vesoljnim potopom v pomivalnem stroju.

Moj je svoje delo (pomivanje posode) opravil po urniku. Kontrola ni dala povsem želenih rezultatov. Čistoča je bila brezhibna, oblika pa več ne. Se mi je že na daleč zdelo, da je valjar jajčast, pogled od blizu pa je razkril, da je tudi vbočen. Tako:

vidi vidi, špranja je

vidi vidi, špranja je

Zdaj čakam, da mine zima in se stvar posuši. Morda si izbori svoje okrogline in ravnine nazaj.

Moj pa se naj valjarja še naprej boji, saj imam še enega, brezhibnega 😉 .

Posted in Ekuhna, prigode. Značke: , , . 3 Comments »

3 Responses to “Valjar ni za v pomivalni stroj!”

  1. Moj od Emete Says:

    Pravzaprav je zdaj še boljši. Saj veš, da se razvaljano testo na robu običajno malo skrči in je zato debelejše. Zdaj ga boš pa na robu bolj na tanko razvaljala, pa bo.

    Sicer pa sem ga jaz ob zadnjem gurmanskem kosilu preizkusil in deluje čisto v redu.

  2. Štefan Says:

    Predlagam da nabavita novega, starega pa prerežeta na 2/3-ni. Tisti ki bolje kuha dobi daljši konec, morda celo kaj gor zapiše.


Oddajte komentar

