Lahko noč in pustite moške pri miru nocoj!

Malo sem trapasto gledala, ko se je naš učitelj joge poslovil s temi besedami. Potem je le kliknilo. Res, majkalo mi je danes, preveč natrpan urnik je bil, da bi sploh pomislil kdo na nogomet.

Prav, bom ubogala. Dajte še ve, drage dame 🙂 . Ali pa naredite pojedino za druščino, kot je to storila jackie že pred časom.

8 Responses to “Lahko noč in pustite moške pri miru nocoj!”

  1. McCrafty Says:

    hehe, še bolje, če gre gledat in navijat s svojo družbo…no moj je šel, pa sva oba zadovoljna :)…jaz imam doma svoj mir, on pa lahko vpije, skače, kar mu paše …:)

    • Emeta Says:

      Oh, Moj povsem brezskrbno strokovno komentira na glas, kot da ima komplet družbo na kupu. Včasih se celo s televizorjem pogovarja – no, z ljudmi na njem 😆 Jaz pa sem pametno tiho. Me zanima, kdaj (če sploh) bo to opazil. Naj le uživa.

  2. McCrafty Says:

    aha, mi je znano:)…še dobro, da moj ni doma, ker bi sigurno vse zbudil, ko bi tako vpil :)..Bravo naši!

    • Emeta Says:

      Naša Mala Miš je gledala, ups, mižala fuzbal skupaj z Mojim. Vsak na svojem koncu sta bila. Seveda NI opazil, da dekle spi. Ko je zatulil “GOOOOOL, to , bravo naši!” je zmedena zaspanka vprašala: “Kaj, kje, kaj?” Meni je priletel v kopalnico povedat, kot da ga ne bi slišala do tja 🙂 .

  3. akvarij Says:

    Hehehe, pri nas pa je, ko so malo pred koncem naši “falili” gol in sem jaz na glas zavpila, Tomaž pribrzel iz spalnice in ves prestrašen sprševal: “Ma ne, kaj je izenačenje????”

  4. Moj od Emete Says:

    Ob polčasu sta moji dve zaspali, jaz pa sem bil uvidevno tiho. TV sem nastavil na “komaj še slišno”, sam nisem rekel niti besedice.

    Si predstavljate, da bi bili vi cel drugi polčas popolnoma tiho?!? Še piva nisem uspel spiti o konca, tako je bilo napeto. Uh! Ampak ratalo pa je!


Leave a Reply

