Zdrave semenčice so poskočne

Danes sredi dneva sem prišla do pomemebne ugotovitve: “Kar je čvrsto je zdravo in kar je zdravo je poskočno.” Saj veste, no. Če je kaj na pritisk mehko, se skupaj vleče ali celo seseda, potem je nekaj narobe.

Mehke reči se podajajo, so upogljive, prazne. Čvrste reči ravno nasprotno. Sem imela priložnost opažanje dodobra preizkusiti. Čvrsta semena so kar plesala pod mojimi prsti, skakala naokrog in se veselila življenja, mehka in prazne so nemo obležala vedoč, da bodo zavržena. Potem sem tiste zdrave pobrala po kuhinji, po tleh, jih priložila k drugim, majčkeno manj poskočnim in jih z ljubeznijo umila, popivnala in dala sušit.

Pogledala sem vsa preostala, ki so od življenja že prekipevale. So bila prehitro v akciji. Na toplem so semenčice tako na hitro vzbrstele in pognale prve liske, ki niso mogli do svetlobe…

Kalčki so rastli v vrh buče

Kalčki so rastli v vrh buče

Zelo dobro pa so kalčki vedeli, kje je zgoraj. Rinili so v vrh buče, črpali njene sokove in jo neutrudno luknjali. Vendar mora to biti povsem naravno. V naravi brez pomoči človeka buča ostane pozimi na tleh, tam počasi propade, trdoživo seme pa čaka na toplo in vlažno vreme, tako kot vsa druga semena. Zakaj me torej čudi, da so kalčki skoraj preluknjali bučko in mi jo skoraj pojedli? Take sumljive sadeže bom raje takoj konzervirala. Me že naslednja milo prosi, da jo odrešim 🙂 . Bo šla v rezance 🙂 .

Oddajte komentar

