O ja, let’s use it all x 2

O ja, tudi pri nas, tako kot na kruhu in vinu ne sme nič v nič 🙂 . OK, izjema je za eno žlico preveč skuhanega kosila in župa iz kocke, pripravljen kos mesa ali zelenjavno župco pa vedno kdo pohamsa. Kuhamo torej bolj hladilniške ostanke. Čeprav – morda pa vedno kuham ostankarsko?

Današnja rižota je namreč izgledala skoraj popolnoma enaka tisti, ki sem jo prvič naredila iz ostankov. Nam je bila všeč in je sedaj to redna hrana. Spražim čebulo (ali česen) skupaj s korenčkom (če je v zmrzovalniku paketek nakoščkanega mesa, ga dodam), dodam riž, po praženju zalijem in zmečem poleg še ostanke zelenjave – najraje vidim papriko, lahko tudi brokoli, zelje, kar pač je. Začinim s curryjem in malo soli. Vedno je konzerva koruze pri roki, zato na koncu dodam še pol te, drugo polovico poje Mala Miš kot solato.

rižota

ostankarsko, a okusno

Danes je še solata bila ostankarska. Jaz sem pojedla zeleno od prejšnjega dne, Mala Miš koruzo (brez kosila, to je ostalo meni za večerjo), Moj pa rdečo papriko.

solatni tris

solatni tris

Višek korenčka sem skuhala v juho. Dodala sem še peteršilj in zeleno v steblu in korenu, malo soli in popra. Začuda je Moj izjavil, da je dobra juha 😀 .

Še bolj ostankarska je pri nas mineštra. Vanjo zmešam vse, kar najdem v hladilniku. Na koncu dodam še polovico zamrznjene hrenovke, ki je ostala od bog ve kdaj.

Se bojim, da nam dišijo pomije 😆 – prepozno je za cepljenje 🙂 .

5 Responses to “O ja, let’s use it all x 2”

  1. alcessa Says:

    Pomije …! 🙂 To je vendarle prava umetnost: v omejeni situaciji ustvariti nevidženo.

  2. Štefan Says:

    Hejjj, tu te pa težko pohvalim, solata mora biti (zame) sveža, za riž obstaja merica, če ga je malo pramalo, se pa zravem kos kruha da pojest! Grrrr…! 🙂

    • Emeta Says:

      Nič ne skrbi očka! Solata se pri nas le izjemoma shrani, za riž (je bil svež!) imamo merico – sta me pa ja naučila z mamo 🙂 . Majhni koščki sveže zelenjave iz hladilnika pa morajo na svojo smetarsko pot 😀 .

  3. Štefan Says:

    Prav, sem zgleda bolj slabo razumel. Bolje je en sam zdrav solatni list, kot od predobrega trebuh nabit! 🙂


Leave a Reply

