Adventni venček, krožnik ali veja?

Danes je pri nas zagorela prva svečka, čeprav so prve iskre letele naokoli že pred enim tednom. Takrat so se iskrile ideje za letošnje adventno okrasje. Z Malo Mišjo sva popokali vso opremo (storžke vseh sort, lepilo, trakce, žičke in bleščice) na obisk k Emami, alias Bajtlarici. Smo si že lani nekako obljubile, da si bi lahko privoščile skupen rokodelski večer v ta namen.

Prav je prišlo, da smo se tako odločile. Ta petek, ko je bila na vrsti izdelava venčkov v naši ročnodelski skupini, sem žal morala manjkati. Me tri pa smo preživele prijeten večer. Mala Miš je ustvarjala kot že dolgo ne. Pripravila je kartonsko podlogo za v krožnik. Premazala jo je z lepilom in posula z bleščicami, jaz sem lahko zgolj lepila. To je postavila:

Adventni krožnik

Adventni krožnik

Smela sem ji tudi pripraviti osnovo za njen venček za na vrata in ga obdati s travico iz krep papirja. Tu sva si to lahko privoščili, saj na njem nikoli ne bo gorela svečka.

Okras otroške sobe

Okras otroške sobe

Slika je žal bolj slaba😦 , fleš je vse barve pobral ne glede na mojo oddaljenost. Bo treba še fotografijo malo naštudirat. Ali pa na sonce počakat🙂 .

Svečko je punca po vrhu pobarvala s tekočim voskom, okoli oboda jo je obdala z bleščicam. Jaz sploh vedela nisem, da gre svečka iz posodice. Nisem več mali froc. Šmenta!

Unikatna svečka

Unikatna svečka

Pri babici (moji Taščici) je iz papirja naredila še eno kreacijo, ki bo krasila dedijevo mizo:

Papirnati venček za dedka

Papirnati venček za dedka

Za prihodnje leto že delam nov načrt. Bomo imeli vejček na veji, tak, kot so ga delale moje kolegice, ko sem jaz morala delati. Tak, kot ga je danes dobila moja Taščica. Ne, slike nimam. Pokažem naslednje leto svojega, če ne bo kakšna nova ideja padla.

6 Responses to “Adventni venček, krožnik ali veja?”

  1. McCrafty Says:

    Pridne ste bile, še posebej pa mala Miš…le glej, da jo pohvališ🙂.

  2. McCrafty Says:

    Ja, to ti verjamem…samo lani ji pa nisi predala moje pohvale, zato ji jo moraš letos🙂

  3. Mačka Says:

    Zelo lepo in domiselno, vendar brez izdatne pomoči Male Miši ne vem kako bi bilo. Še veliko uspeha.


Leave a Reply

