Pri nas pa sneži!

Nekaj snežink je padlo že na prvo adventno nedeljo, danes jih je napadalo še malo.
Tako sneži decembra pri nas

Tako sneži decembra pri nas

Poleg domišljija boste za rezljanje boste potrebovali tole:

Nekaj okroglega, barvnega in ostrega

Nekaj okroglega, barvnega in ostrega

Za rezanje znežink vedno vzamem različno velike kroge, je lepši pogled na gotovo zbirko na omari in stropu. Papir zložite na ostre robove. Logično, prepogibamo iz sredine (3x, na osmine) in pazimo, da je konica ostra in robovi dobro poravnani. Le tako dobimo enakomeren vzorec. Začetnicam in začetnikom priporočam, da si prve vzorce narišete:

Pobarvano izreži

Pobarvano izreži

Počasi se navadiš videti, kaj ostane.

Zložen kristal

Zložen kristal

Ko snežinko razpiram, njene robove vedno malo upognem v nasprotno stran, da se lepo poravna.

Šolska snežinka

Šolska snežinka

Vsi snežni kristali niso enaki. Le prepričajte se, ko bo pravi sneg pri vas. Dveh enakih snežink ne najdeš. Pri meni tudi ne (razen teh šolskih, s katerimi se že malo afnam 🙂 ).

Naj dela domišljija!

Naj dela domišljija!

Sem pridemo z domišljija :)

Sem pridemo z domišljija 🙂

Pa da slučajno kdo ne bi mislil, da Mala Miš ne ve, kako se stvari streže.

Mala Miš tudi riše

Mala Miš tudi riše

To je bil prvi poskus z risanjem. Lepo ji je uspelo:

... in izreže

... in izreže

Včeraj in danes je narisala in izrezljala kar nekaj cm snega 😉 :

a la Mala Miš

a la Mala Miš

Ah, se bom še malo jaz afnala:

a la mama

a la mama

prav tako a la mama

prav tako a la mama

P.S. Žal, slike so bolj bljak, svetloba, trotl(ziher) pa to. :)
7 komentarjev to “Pri nas pa sneži!”

  1. Štefan Says:

    Hej punca, ti imaš domišljijaaaaaa!!!

  2. Kitty Says:

    Odlične so! Za takrat, ko ni papirja pri roki, pa še ene zelo zabavne in malo manj realistične: http://www.popularfront.com/snowdays/

  3. Milena Says:

    prav vesela sem, da se še to ohranja in da se prenaša iz roda v rod.. Nekoč sem to izdelovala,pozabila, sedaj bo zopet naredila nekaj okraskov… naučila vnuke…

    Hvala
    Milena

  4. Štefan Says:

    Ko najdem kake take škarje, ko v moje roke pašejo…

  5. mravljica Says:

    Super super so! Od prve do zadnje. So me kar “škarje zasrbele” 😉

  6. Štefan Says:

    Pri nas v Mežici pa sedaj že zares lepo sneži. Moram letet gume menjat! 🙂

  7. Emeta Says:

    Drago moji, ob vsej hvali mi je kar nerodno. Me veseli, če bo komu zapis pomagal, da spusti svojo razparaško 😉 dušo na plano in nauči še zanamce. Tako je treba 🙂 .


Oddajte komentar

