Neuporaben kamin

Našla sem popolnoma neuporaben kamin – vsaj za našo družino. V tem Moj ne bi spekel nič. On ne mara rib.

kamin za ribe

😀

7 Responses to “Neuporaben kamin”

  1. Slavisa Says:

    To je blog prave dolzine 🙂

    PS. Mogoce lahko narises kaj drugega na kamin in potem to speces?

    • Emeta Says:

      Na srečo ni moj kamin. Moj bo imel sliko zelenjave na žaru in morda peko Kurila ga bom sama. Moj (moj dragi, da ne bo pomote) bo imel kamin s sliko čevapov, kurjih prs in morda še mladega telečjega kareja.

  2. Moj od Emete Says:

    Res je, popolnoma neuporaben je, saj kaj bolj kompliciranega od te ribe tudi narisati ne znam. 🙂 Pa lastnik tega kamina verjetno tudi ne. 😉

  3. tjasulja Says:

    ful je lep, res, prekrasen kamin! Totalno simpatičen!


Leave a Reply

