Zajtrk brez salmonele

Kot strela z jasnega (šment, spet sem pri vremenu 😆 ) me je pod tušem zadelo vprašanje Mojga: “Jaz bom za zajtrk mehko kuhana jajca. Boš ti tudi?”

😯

“ja, prosim. 2.”

Pridem iz kopalnice, Moj sedi za računalnikom. “Kaj delaš?” ga vprašam. In pravi: “Jajca kuham”. Zavijem vrat na ovinek okoli njega, počutim se že kot žirafa, delam še ovinek okoli hladilnika, da bi ja moj pogled prišel do štedilnika. Vse prazno. Ne slišim plina, ne slišim segrevanja ali vretja vode. 😯

“No, iščem navodila, kako se to sploh skuha 🙂 ” Saj ni nor, sem si potihem mislila. Jaz jajc na mehko že dolgo nisem skuhala. Sem v kar nekaj zadnjih poskusih pripravila trda 😆 .

“Opozarjajo na možnost okužbe s salmonelo, veš. Treba je imeti sveža jajca, največ 7 dni stara.” O salmoneli sva ravno pred kratkim debatirala. Menda je polovica jajc okuženih. Glede na to, da že vse življenje jeva jajca na oko, in sva jedla mehko kuhana jajca, dokler nama sta jih je še mami kuhali 😆 , sva zagotovo že zaužila to malo golazen. Večkrat. Najin sklep je, da je očitno problem predvsem to, da hrana s surovimi jajci dlje časa stoji nekje na toplem. Salmonelicam to ustreza in se veselo razmnožujejo, potem jih je pa preveč, da bi se imunski sistem lahko dovolj dobro uprl.

“In kako jih je treba skuhati?”

Prijazno mi je razložil, da je našel več načinov. On je izbral ta pravvega, saj so mu jajčka krasno uspela:

Rumenjak je prav zares mehak! Ratalo!

Rumenjak je prav zares mehak! Ratalo!

Jajca je vzel iz hladilnika, jih dal v mrzlo vodo, na srednjem ognju zavrel in odlil vodo. Nobeno jajce ni počilo (meni bi zagotovo). Slastno mehka so bila in brez velikih količin salmonele, sicer zdaj ne bi tega pisala.

4 komentarji to “Zajtrk brez salmonele”

  1. Štefan Says:

    Jaz bi jih jedel edino, če bi sam kuro “gr sfotral!”
    🙂

  2. Moj od Emete Says:

    Popravek: ni bilo na srednjem ognju, ampak kar na polno. Morda bi jih lahko pustil še kakšne pol minute vreti, ampak več pa pač ne.

    Jaz se nič ne spomnim, da bi meni mama kuhala mehko kuhana jajca, sem si jih kar lepo sam. Mogoče je mama kdaj poskusila, pa so na koncu bila trda. 🙂 Je pa res, da tudi moja niso bila vedno mehko kuhana, zato pa sem šel na internet pogledati. Se je očitno splačalo.


Oddajte komentar

