Obilno sladkan čaj

Moj okus je čuden. Tako za oblačila kot za čaj. Nisem ravno navdušena nad sadnimi čaji iz filter vrečke. Sadno rinfuzo ljubim le izjemoma. Pijem domač zeliščni čaj, zeleni čaj (in pod(obne)vrste) ter črni čaj. Vse nesladkane. Redka izjema je črni čaj.

Današnji oblačen dan je že bil take sorte, da sem si zaželela cuker. Polno dozo! V mojo ekstravagantno priljubljeno stekleno skodelico sem si vsula polne 3 žličke.

Čajna in mini žlička

Čajna in mini žlička

3 zvrhane mini žličke trsnega sladkorja sem vsula v 3 dcl močnega črnega čaja. Katastrofa! Skoraj sem ga preveč sladkala 😆 Je pa pasal, nisem nič spala popoldne 🙂

4 komentarji to “Obilno sladkan čaj”

  1. Luka Says:

    Ha, .. :> ,.. črni čaj zakon.

  2. mikimiska Says:

    no jaz pa imam rada sadne čaje, zeliščni čaj kakor kateri, zeleni čaj mi pa ima grd okus 😦 . In ja vse nesladkane in sem tudi večini ljudem čudna 😉

  3. Emeta Says:

    @Luka: Zeleni je zakon, glej barvo mojega bloga 😀
    @mikimiska: Kako pa pripravljaš zelenega? Za dober okus ga jaz namočim v malo ohlajeno vodo za približno 1 minuto. Splača se tudi dati kakšen cent več za čaj. Droga ali Franck nista ravno najboljša.

  4. aa Says:

    Tudi jaz imam zelo rada čaj, predvsem zelenega, ampak ga nikoli ne sladkam. Mimogrede, verjetno bo redne pivce čajev zanimalo tole: http://kajadebersek.blogspot.com/search/label/%C4%8Caj


Oddajte komentar

