Papabučkočinke

Sicer običajna sladica ima pri nas več imen in okusov. Pred letom dni sem vam zaupala, kako naša Mala Miš za malico na plavalni tečaj raje kot sendvič odnese papalapačinke. Te dni, ko sem pripravila slasten bučkin pire, pa sem na novo ustvarila papabučkočinke.

Miški je zopet zadišala priljubljena malica. Po katastrofalno dolgem času sem ji morala željo izpolniti na dan in uro natančno. Dan in ura sta se ujemala z dnevom in uro sveže pripravljenega bučnega pireja. S svojo svežo oranžno barvo me je tako zapeljeval, da sem proti koncu peke v nadev za papalapačinke tresnila tri žlice okusnega barvila, malo dišečega cimeta in zvila še tri papabučkočinke. Prelila sem jih še s pobarvano jajco s smetano, nato pa sem z odprtim nosom in očmi na pecljih čakala ob pečici.

papabučkočinke

papabučkočinke na papalapačinkah

Pravzaprav bi lahko bila kjerkoli. Papabučkočinke so tako prijetno zadišale po celem bloku, da jih je Mala Miš že na dnu stopnišča zvohala. Tiste tri papabučkočinke sva si bratsko razdelili: Miška dve in mama eno. Na srečo so mi še ostale papalapačinke, prelite z bučkočinkovim prelivom. V hladilniku je bila zaloga varno shranjena en cel dan.

Naslednji teden delam novo dozo.

Oddajte komentar

