33 tisoč je lepa številka

Ponavadi ni pametno pozno zvečer sesti za računalnik. Ob 23.13 je že ura za spanje. Samo če ti dragi zjutraj vklopi računalnik, da bo lahko printal, ga je pa potrebno ugasniti. Računalnik, ne dragega. In radovednost me ni pustila mimo bloga.

Na brzino sem ošvrknila statistike o branih zapisih, klikih povezav in iskalnih pojmih. Sem že skoraj zaprla okno, ko mi je v oči skočila prav lepa okrogla številka.

 

33 tisoč natančno

33 tisoč natančno

Ne, nisem čakala ob kišti, kdaj bo preskočilo iz 32.999 na 30.000. Tako traparijo mi je namignil Moj za številko 33.333. Ja pa ja. Kdo pa ima toliko časa?

Posted in prigode. Značke: , . 2 Comments »

2 Responses to “33 tisoč je lepa številka”

  1. Štefan Says:

    3.333,333 pa bo še boljša, samo tako lepo originalno naprej piši. 😉

    • Emeta Says:

      Pri zdajšnji količini ogledov imam do takrat še 733 mesecev oziroma dobrih 61 let 😆
      Potem moram pa zopet imeti srečo, da v pravem trenutku pogledam statistiko 🙂


Oddajte komentar

