Zima je, vklopi klimo

Danes je teta zima na polno pokazala svoj nasmeh za 100 dolarjev. Logična posledica je uporaba strgala za led. Vzela sem enega starega. Novo strgalo na dolgem oblazinjenem ročaju in z metlico na koncu ni bilo pravo za to akcijo. Snega mi po dolgem času ni bilo potrebno pometati z avta.

Ob petih popoldne je pri -9 °C moj ubogi od znotraj zamrznjeni klivo komaj kresnil. Popoldansko sončenje mu ni nič pomagalo. Staro strgalo za led je svoje delo dokaj dobro opravilo. Problem je bil le v zakrivljenosti vetrobranskega stekla. Če strgaš led z notranje strani, kjer je steklo vbočeno, pač pol gumice po luftu šiba. Je bilo to povsem sprejemljivo, sem se s telovadbo vsaj malo ogrela.

Na par kilometrov dolgi vožnji se je pri 90 km/h v četrti prestavi ogrel tudi klivo. Nato sem optimistično vklopila klimo v upanju, da bo vsaj malo posušila tisto vlago, ki sem jo v obliki snega nekaj dni nazaj na čevljih pretihotapila v avto. Se bojim, da ni pomagalo. Po 2 urnem postanku je pri -14 °C moje vetrobransko steklo zopet krasila ogromna ledena roža. Od znotraj ja, kje pa drugje?

Posted in prigode. Značke: , . 1 Comment »

One Response to “Zima je, vklopi klimo”

  1. miki miska Says:

    To se je meni pred 5 leti zgodilo, ko sem se vračala s smučanja domov… In ker prej nismoimeli avta ene 10 let sem bila zelo začudena nad tem pojavom… fizika pa ni bila vedno moj najljubši predmet 😉 .


Leave a Reply

